جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12160

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: حل مشکل بیکاری، تورم و گرانی باید در دستور کار دولتمردان قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: مردم ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین و ۲۵۰ هزار شهید در دفاع مقدس از انقلاب،ارزشها و اسلام دست برنداشتند و در برابر توطئه های آمریکا ۳۸ سال است با شجاعت مقاومت کردند و خم به ابرو نیاوردند.

مغیثی گفت: مشکلات معیشتی ضربه ای بر پیکر مردم است و باید حل شود، در پیام های سالانه و نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری بیشترین توجه به مسائل اقتصادی است تا مشکلات حل شود و مردم با مشکل مواجه نباشند دشمن در صد است از راه مسائل اقتصادی مردم و کشور را در تنگنا قرار دهد و بعد هم به دنیا اعلام کند نظام اسلامی ناکارآمد است و نمی تواند کشور را اداره کند.

وی افزود: حل مشکل بیکاری، تورم و گرانی باید در دستور کار دولتمردان قرار داشته باشد.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: فتنه ها را باید با روشنگری و بصیرت خاموش کرد، جوان امروزی نمی داند این مملکت در گذشته چه وضعیتی داشته است، نمی داند ۵۰ هزار مستشار آمریکایی همه مملکت را غارت می کردند، نمی داند در زمان شاه روزی ۶ میلیون بشکه نفت صادر می شد در روستاها هیچ گونه خدماتی ارائه نمی شد اما با ورود امام و پیروزی انقلاب دست شوروی سابق و آمریکا از این کشور قطع شد.

حجت السلام عباسعلی مغیثی ادامه داد: آمریکا آنقدر ضعیف شده است که به جز عربده کشی کار دیگری نمی تواند انجام دهد همین اغتشاشات اخیر و فتنه جدید طراحی دشمنان ایران امریکا و اسرائیل با دلارهای عربستان سعودی است که هدف آنها ایجاد ناامنی است.

مغیثی اظهار داشت: شورای امنیت، سازمان ملل و حقوق بشر ابزار دست آمریکا هستند و با این آشوبگران یکی هستند،آمریکا در سوریه، عراق و در توطئه داعش و اقلیم کردستان و یمن و …شکست خورده است و امروز آمریکا درمانده است و قصد دارد تمام این شکست ها را در ایران جبران کند.

وی گفت: کشورهای خارجی در شیطنت تبلیغاتی اغتشاشگران را بعنوان مردم و راهپیمایی میلیونی مردم در محکومیت این اغتشاشات را طرفدران دولت عنوان می کنند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه پس گرفتن ایران توسط آمریکا و دشمنان آرزوی است که به گور خواهند برد، افزود: فرانسه مامن تروریست ها و منافقین است چرا دولتمردان ما به این جنایتکاران اروپایی دل بستن اجازه ندهید اروپایی ها به ایران ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود:نسل جوان شما با بدحجابی و بی حجابی به این کشور و دین مردم ضربه می زنید این کار دشمنان است این کار موجب می شود کانون خانواده از هم پاشیده شود.

مغیثی تاکید کرد: برای مقابله با این حرکات و توطئه های دشمن باید مواظب فضای مجازی باشیم این فضا بیشترین تاثیر را داشته و می تواند برای آینده انقلاب و کشور خطرناک باشد.

وی بیان داشت: چرا مسئولان مشکلات و خدمات کشور را اطلاع رسانی نمی کنند اگر گرانی و تورم هست سطح زندگی مردم هم نگاه کنید الان این همه خدمات در شهرها و روستاها وجود دارد معلمان و مراکز آموزشی نقش مهمی دارند دستگاه امنیتی و اطلاعاتی به این مراکز رفت و آمد داشته باشند تا این گونه مراکز بچه های انقلاب را خام نکنند و در مقابل انقلاب قرار ندهند.

امام جمعه نهاوند افزود: چرا مسئولان ما در مساجد حضور کم رنگ دارند چرا دانش آموزان و معلمان کمتر به مساجد می آیند مسجدها سنگر هستند اگر مساجد شلوغ باشند دشمنان جرات این گستاخی ها را ندارند.

مغیثی گفت: اغتشاشگران باعث وحدت در جامعه شدند حول این وحدت هم ولایت فقیه و قانون اساسی هست  مردم حرکات مشکوک را به مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی اطلاع دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش