جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12447

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: دولت تدبیر و امید در چند ساله گذشته در بحث ایثار و شهادت ،زنده نگه داشتن یاد شهدا و مرمت و بازسازی گلزار شهدا بیشتر از گذشته توجه و فعالیت داشته است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح چهارشنبه در اولین یادواره ۴۷ شهید نیروی انتظامی نهاوند که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون تومان در بحث ایثار و شهادت در شهرستان نهاوند هزینه شده است.

حمیدوند گفت: بعد از سالیان سال توانستیم المان شهدای گرانقدر ابوذر که نماد طاغوت ستیزی و انقلابی گری کشور و استان همدان بودند را احداث کنیم تا با زنده نگه داشتن نام و راه شهدای گروه انقلابی ابوذر اندکی از دین خود را به این شهدا ادا نمائیم.

وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ حوزه های علمیه در تربیت و تاثیرگذاری در جامعه گفت: در سال جاری بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای حوزه های علمیه برادران و خواهران در نظر گرفته ایم که تا کنون بیش از ۱۸۰میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: شهدا نقش روشن و بلیغی در هدایت و رستگاری جامعه دارند و در این میان شهدای نیروی انتظامی به جهت پاسداری این آب و خاک حق بزرگی بر گردن مردم دارند.

کریم حمیدوند با اشاره به شهید پاسدار احمد شوهرانی گفت: شهید پاسدار احمد شوهانی عملا ثابت کرد که جزء کسانی است که جان بر کف ندای هل من ناصر ینصرنی« آیا کسی هست مرا یاری کند» امام حسین(ع) را لبیک گفت.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش