جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12692

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه اشرافی گری امروز یک خطر برای انقلاب می باشد افزود: یکی از خطرات عمده که آینده انقلاب را تهدید می کند خطر دل بستن به دنیا و اشرافی گری است که ممکن است برخی به آن آلوده شده باشند .

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نمازعبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: همه کسانی که خواهان پیشرفت کشور وانقلاب هستند باید به گونه ای عمل کنند که این مردم و نسل جوان نسبت به آینده امیدوار شوند.
وی افزود: ما که از نسل اول انقلاب هستیم هم قبل و هم پس از انقلاب را درک کرده ایم و با وجود همه مشکلات شاهد پیشرفتهای بزرگی در این کشور بوده ایم اما نسل جوان ممکن است که تحت تاثیر القائات دشمن قرار بگیرد و فکر کند در دیگر مناطق دنیا وضع کشورها خوب است لذا باید سعی کنیم آنان را نسبت به آینده امیدوار کنیم.
امام جمعه نهاوند درادامه با اشاره به تدوین سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: اقتصاد مقاومتی راه حل مقابله با تحریم هاست که در این زمینه باید به تولیدات داخلی رونق داده شود و از واردات و قاچاق کالا جلوگیری به عمل آید .
وی با تاکید بر توجه به تولیدات داخلی گفت: حتی اگرکالای تولید داخل به مراتب گرانتر از نمونه خارجی باشد مشکلی ندارد ومصرف آن به نفع ما است زیرا علاوه بر رونق تولیدات داخلی می تواند اشتغال را در کشور ایجاد کند..
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه های خود با بیان اینکه اشرافی گری امروز یک خطر برای انقلاب می باشد افزود: یکی از خطرات عمده که آینده انقلاب را تهدید می کند خطر دل بستن به دنیا و اشرافی گری است که ممکن است برخی به آن آلوده شده باشند .
حجت الاسلام مغیثی با اشاره به وقایع اخیر مرتبط با دراویش گنابادی در تهران گفت: ایران اسلامی کشوری است با مذاهب و قومیتهای مختلف، که همه در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند اما دشمن همیشه به دنبال این است که از این تنوع اقوام و قومیتها علیه ما استفاده کرده و در کشور نا آرامی بوجود آورد .
کنیم .
وی با تقدیر از نیروی انتظامی در ناآرامیهای اخیر تهران گفت: آنها قصد داشتند تا نیروی انتظامی را تحریک کنند تا اقدامات تندی علیه دراویش داشته باشند اما نیروی انتظامی با درایت عمل کرد و نگذاشت آنها به هدفشان برسند، لذا از قوه قضائیه می خواهیم که متخلفان را به سزای اعمالشان برساند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش