جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12765

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف ۵۷۱ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه در نهاوند خبر داد.

منصور ملکی با اشاره به اجرای طرح برخورد با فروشندگان و عرضه‌کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه طی ۶ ماهه دوم سال جاری اظهار کرد: اجرای این طرح در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته و به صورت مداوم عوامل انتظامی نسبت به این موضوع فعالیت می‌کنند.

وی از کشف مواد محترقه به دنبال اجرای این طرح خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مأموران انتظامی شهرستان نهاوند در خصوص برخورد با فروشندگان و عرضه‌کنندگان مواد محترقه، تعداد ۵۷۱ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در توصیه‌هایی با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال به منظور پیشگیری از حوادث، بیان کرد: والدین در شادی‌های فرزندان خود مشارکت کرده و در تهیه وسایل آتش‌بازی بی‌خطر و مفرح آنها را همراهی کنند.

وی با تأکید بر اینکه والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کرده و نظارت بر این موضوع را جدی بگیرند، افزود: قطع عضو، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است که با احتیاط و پرهیز از رفتارهای پرخطر در برخورد با مواد محترقه می‌توان از مواجهه با آن جلوگیری کرد.

ملکی خواستار مراقبت از رفتارهای خطرناک و ناهنجار در مواجهه با افراد توسط شهروندان در چهارشنبه پایانی سال شد و تصریح کرد: شهروندان در صورت لزوم و مشاهده اینگونه موارد، مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./فارس

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش