جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13003

صدای نهاوند:
جشنواره نوروزگاهی سراب گاماسیاب نهاوند بعدازظهر شنبه 11 فروردین با اجرای برنامه های مانند موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشگاه ادوات زندگی سنتی، سوارکاری، پخت نان به شیوه سنتی، طبخ آش محلی، نمونه گیاهان دارویی و نمایش توانمندی در پرورش و تولید بوقلمون و شترمرغ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: اجرای جشنواره‌های نوروزی در روستاهای مختلف  توانمندی شهرستان نهاوند در بحث گردشگری را نشان داد.

کریم حمیدوند گفت: صنعت گردشگری در توسعه روستاها به این دلیل مهم است که می توان با بهره گیری مناسب از ظرفیت های روستاها، علاوه بر توسعه اقتصادی به رونق بخش کشاورزی و صنایع دستی پرداخت. علاوه بر این موارد، گردشگری روستایی با ایجاد فعالیت های مکمل به درآمدزایی و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها کمک کند.

حمیدوند افزود: گردشگری به دلیل این که خدمات وابسته زیادی نیاز دارد شغل های جدید ایجاد می کند و با توجه به این خدمات نیاز به افراد زیادی دارد از نظر تولید اشتغال تعداد زیادی از پرسنل را درگیر خود می کند که بعضی در رشته هایی مانند پشتیبانی، خدمات و عمده فروشی مشغول می شوند و بعضی نیز در خرده فروشی و حوزه هایی مانند سرگرمی و تفریحی مشغول می شوند.

وی بیان داشت: سراب گاماسیاب به عنوان بزرگترین چشمه آبی کشور، از دیرباز پذیرایی گردشگران بسیاری بوده و هدف از برگزاری نوروزگاه معرفی هر چه بهتر این جاذبه است.

فرماندار نهاوندبا بیان اینکه برنامه‌هایی از این دست لازم است به صورت دائمی و در ایام گردشگری در شهرستان برگزار شود، افزود: در نوروزگاه گاماسیاب سعی کردیم گوشه‌ای از توانمندی‌های بخش مرکزی نهاوند را معرفی, کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش