جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13325

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: همزمان با برگزاری اولین جشنواره ملی پویا نمایی در استان همدان ، 6 فیلم بلند و 40 فیلم کوتاه در این شهرستان اکران شد.

به گزارش صدای نهاوند، زینب سیف اظهار داشت: این فیلم ها در پنج سالن نمایشی شهرستان شامل ۲ سالن نمایشی شهر نهاوند و همچنین در شهرهای فیروزان ، گیان و برزول به نمایش در آمده است.
وی گفت: در سالن های شهر نهاوند روزانه سه فیلم در سه نوبت برای دانش آموزان و کودکان به نمایش در می آید و در شهرهای تابعه نیز این فیلم ها در ۲ نوبت صبح و عصر پخش می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: علاوه بر پخش فیلم های بلند پویا نمایی ، ۴۰ فیلم کوتاه نیز همزمان با پخش فیلم های بلند در هر پنج سالن نمایش داده می شود .
وی برگزاری این جشنواره را در سطح استان و شهرستانها مایه شور و نشاط کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: برگزاری این جشنواره که با استقبال خوبی روبرو شده علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان نقش مهمی در زمینه توسعه هنر پویا نمایی در سطح استان و شهرستانها دارد.
اولین جشنواره پویانمایی به مدت سه روز از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در شهر همدان درحال برگزاری است. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش