جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13439

صدای نهاوند:
استاندار همدان با بیان اینکه میهمانان خارجی رویداد همدان ۲۰۱۸ در شهرستان‌های استان نیزحضور پیدا کنند، گفت: رسانه‌های محلی و سمن‌ها برای تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ بکارگیری شوند.

به گزارش صدای نهاوند، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری رویدادهای همدان ۲۰۱۸ ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم که طاعات و عبادات همگان در این ماه مبارک مورد قبول درگاه حق‌تعالی قرار گیرد.

یکبخت در مورد رویداد همدان ۲۰۱۸ و اقدامات مدیران استان در این راستا، بیان کرد: به‌طور قطع شاهد همت والای مدیران در کمک به برگزاری این رویداد هستیم به ویژه اتاق بازرگانی در راستا با پیشنهاد برنامه‌های متعدد خوب عمل کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه شهرداری با انجام وظایفی که به عهده آن گذاشته شده خوب عمل کرده است، عنوان کرد: اما همواره تأکید بنده بر این است که در زیباسازی شهر و در اینکه همدان نشان دهد استحقاق برگزاری این رویدادها را دارد باید بیشتر کار شود ضمن اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر از جمله موارد بسیار مهم است.

نیکبخت در مورد اجرای پیاده راه، مکانی برای اسکیت سواری، پارکینگ و غیره در بلوار ارم، تصریح کرد: شهردار وعده اجرای این طرح تا شهریورماه را داده‌اند اما این طرح بسیار سنگین است که نمی‌دانیم تا آن موقع اجرای می‌شود یا خیر.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش