جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13518

صدای نهاوند:
بخشدار بخش گیان نهاوند گفت: طرح های در تمام روستاهای بخش گیان نهاوند در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، هاشم جهانگیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی فعالان و اعضای احزاب سیاسی شهرستان نهاوند، که در سالن اجتماعات بخشداری گیان برگزار شد، اظهار داشت: بخش گیان دارای ۱۲ روستا و ۸ دهیار است که فاز اول طرح هادی در تمام روستاهای این بخش در حال انجام است.

جهانگیری گفت: در سال گذشته با همت شورای شهر و شهردار گیان ۱۳هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در معابر و خیابان های شهر گیان کار شده است.

وی افزود: بخش گیان با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت، از داشتن زمین چمن فوتبال محروم بود اما با پیگیری های انجام شده، عملیات اجرایی احداث زمین فوتبال چمن شهر گیان با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در نیمه اول سال جاری انجام می شود.

بخشدار بخش گیان نهاوند از جابجای ۷۰ عدد تیر چراغ برق و مخابرات در سطح معابر و خیابان های شهر گیان خبر داد و افزود: عملیات احداث بلوار ورودی شهر از سمت روستای گیل آباد و تعمیر سیستم گرمایشی سالن ورزشی گیان امسال انجام می شود.

هاشم جهانگیری از اشتغالزایی ۴۰ زن در شهر گیان و در کارگاه خیاطی خبر داد و افزود: ۹ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان های ۹ روستای بخش گیان نهاوند در سال جاری انجام می شود.

جهانگیری در پایان گفت: سراب گیان نهاوند بعنوان قطب گردشگری شهرستان نهاوند از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین جهت قصد داریم با کمک بخش خصوصی خدمات و امکانات ویژه ای برای آسایش و راحتی مهمانان و مسافران این سراب فراهم نمایم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش