جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13720

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به اصلاحاتی نیاز دارد و معتقدم که انتخابات مجلس باید به صورت استانی برگزار شود و نخبگان و افراد توانمندتر بتوانند به مجلس راه پیدا کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در خصوص لزوم اصلاح قوانین انتخابات مختلف، اظهار داشت: به طور کلی قوانین انتخاباتی کشور اعم از انتخابات شوراها، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی نیاز به اصلاحاتی دارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به صورت طبیعی بعد از گذشت چند سال از عمر قوانین انتخاباتی باید اصلاحاتی انجام شود تا ایراداتی که در جریان انتخابات هویدا شده، برطرف شود.

وی افزود: تغییرات مختلفی که در حوزه‌های گوناگون ایجاد شده بر انتخابات اثر می‌گذارد و باید قوانین انتخاباتی را اصلاح کنیم تا به روز باشد.

بهرام‌نیا ادامه داد: از جمله مواردی که باید در قوانین انتخاباتی اصلاح شود، موضوع نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است که به مجلس شورای اسلامی واگذار شده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی همدان گفت: به صورت طبیعی موضوع نظارت بر انتخابات شوراها باید به نهادی غیر از مجلس واگذار شود، ملاحظاتی که نمایندگان دارند ممکن است در حسن اجرای نظارت بر انتخابات شوراها اثر بگذارد و باید نهادی فراقوه‌ای بر انتخابات شوراها نظارت کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش