جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13733

صدای نهاوند:
دادستان نهاوند با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای سراب گاماسیاب گفت: پس از اعلام نظر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی منطقه غرب کشور در صورت احراز بزه با مرتکبین برخورد قانونی خواهدشد.

به گزارش صدای نهاوند، سیدهادی مصطفوی گفت: با ورود مدعی العموم در اواخر سال گذشته به موضوع ساماندهی دو سراب‌گیان و گاماسیاب نهاوند، بهره برداری از سراب گیان با انعقاد قراردادرسمی از سوی منابع طبیعی به شهرداری این شهر واگذار شد و در مورد سراب گاماسیاب نیز اداره منابع طبیعی مدیریت آن را بر عهده دارد.

 مصطفوی گفت:از لحاظ قانونی و پس از اقدامات انجام شده سراب گیان صرفا یک متولی دارد و هرگونه اقدام باید با هماهنگی و نظارت شهرداری گیان و منابع طبیعی انجام شود و دخالت در این امر میتواند مسئولیت حقوقی به دنبال داشته باشد.

وی افزود: شفاف سازی محل درآمدو هزینه‌ها با تعیین حساب متمرکز، توجه به مسائل فرهنگی، ساماندهی روشنایی ها،تعیین ساعت ورود و خروج، ساماندهی استراحتگاه‌های مسقف از این موارد است.

دادستان نهاوند بیان داشت: شهرداری گیان باید ضوابط ذکرشده را دردستور کار قرار داده و هرگونه دخالت و تخلف را بامستندات به دادسرا اعلام کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش