جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14302

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: قناعت و اعتماد به مسئولان راههای برون رفت از مشکلات و مسائل است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز دوشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت: اعتماد سازی توسط مسئولین در سطح شهرستان و کشور می بایستی مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد به نحوی که مردم به خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی مسئولین برای رفع مشکلات اطمینان داشته باشند و به این امر کمک کنند و در نقطه مقابل مردم نیز بایستی قناعت را در دستور کار خود قرار دهند و به داشته های خود نگاه کنند و از نعمتهای خوب و فراوانی که خداوند برای آنها فراهم نموده نگاه کنند .

مغیثی افزود : داشتن فرزندان خوب ، سلامتی ، امنیت و ولایت مداری از جمله نعمتهای گرانبهایی است که ما داریم و باید به خداوند توکل کرد و صبر را در تمام امور مورد توجه قرار داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی نهاوند از نماز اول وقت و قناعت به عنوان کلید تمامی مشکلات و مسائل یاد کرد و خاطر نشان کرد اگر قناعت را در همه امور ملاک قرار دهیم دیگر نه شاهد رشوه ، نه دزدی ، نه اختلاص و … در جامعه خواهیم بود .

وی درادامه مساله حجاب و عفاف و احترام به پدر و مادر را از دیگر موضوعات قابل تامل دانست و افزود : در حوزه شعار سال و حمایت از کالای ایرانی بایستی فرهنگ سازی انجام بپذیرد و این شعار نیز بایستی در تمام ایام مورد نظر باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش