جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14581

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: خروج هرگونه دام زنده و گوشت قرمز از اين شهرستان بدون اخذ مجوز از اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند نهاوند ممنوع خواهد بود .

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: به منظور کنترل بازار وتامین نیاز همشهریان، از خروج هرگونه دام زنده و گوشت قرمز از شهرستان بدون اخذ مجوز از اداره دامپزشکی جلوگیری خواهد شد.

ساکی افزود: با توجه به تصمیماتی که در کمیته تنظیم بازار شهرستان نهاوند اتخاذ شده است و نیز گزارشاتی مبنی بر خروج گوشت قرمز از شهرستان توسط خودروهای مسافربری، مقرر شد هرگونه خروج دام زنده و گوشت قرمز از شهرستان نهاوند بدون مجوز دامپزشکی ممنوع شود.

ساکی گفت: طی هماهنگی به عمل آمده نیروی انتظامی با مواردی که به صورت غیر قانونی بخواهند گوشت قرمز و دام زنده را از شهرستان خارج کنند بعنوان قاچاق برخورد خواهد کرد.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی طبق هماهنگی با اداره دامپزشکی اقدام به توقیف خودروهای حامل دام زنده و گوشت قرمز می کند و با هماهنگی دادستان، دام های زنده به مبدا عودت و گوشت های توقیفی نیز ضبط و در صورت صلاح دید معدوم می شوند.

ساکی تاکید کرد: با توجه به تفاوت فاحش قیمت فراورده های حیوانی و نیز فراورده های نفتی در داخل کشور با بازارهای کشور عراق، قاچاق این اجناس به مرزها افزایش یافته که با این پدیده به شدت مقابله خواهد شد .

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش