جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14619

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

طلسم عدم برگزاری کنسرت در نهاوند شکسته شد

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در سالهای گذشته بنا بر دلایلی، اجازه برگزاری کنسرت در نهاوند داده نمیشد اما از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ کنسرت در نهاوند برگزارشده است.

به گزارش صدای نهاوند، زینب سیف ظهر پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر اداره ارشاد شهرستان دارای ۸ پست سازمانی است که متأسفانه ۴ نفر نیرو کار بقیه را انجام می‌دهند.

سیف گفت: اداره ارشاد نهاوند دارای ۴ موسسه قرانی است که دارای رتبه‌های کشوری در رشته‌های مختلف همچون حفظ کل قران کریم در کشور شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره فعالیت ۷۰ کانون فرهنگی و هنری در شهرستان نهاوند، گفت: از این تعداد ۶۰ کانون در نقاط روستایی و ۱۰ کانون در نقاط مختلف شهری در حال فعالیت هستند که خوشبختانه در استان همدان سرآمد هستند.

رئیس اداره ارشاد نهاوند با تأکید بر اینکه ۴ هزار نفر از فعالین این کانون‌ها عضو سامانه مربوط شده‌اند، گفت: در این راستا با توجه به تجربه موفق شهرستان نهاوند کار برخی شهرستان‌های استان به اداره ارشاد اسلامی نهاوند واگذار شد.

زینب سیف با اشاره به راه‌اندازی بنیاد صیانت از خانواده در شهرستان نهاوند گفت: در این راستا تاکنون ۴ جلسه با حضور امام‌جمعه، دادستان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان در دفتر امام‌جمعه برگزارشده است که هدف از راه‌اندازی این بنیاد کنترل پرونده‌هایی همچون طلاق و اختلافات خانوادگی و نهایتاً با پادرمیانی به حالت ریش‌سفیدی ختم به خیر شود که امیدواریم افرادی که در این زمینه‌ها دارای سابقه هستند برای کیفیت‌بخشی به این فعالیت‌ها به یاری ما بیایند.

سیف با اشاره به تهیه دستگاه پخش سیار سینما برای راه‌اندازی سالن سینما جوان نهاوند، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا انجام‌شده و در حال حاضر در دو سینمای ثابت و سیار نهاوند در نوبت‌های مختلف جدیدترین فیلم‌های سینمای ایران به روی پرده می‌روند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش