جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14624

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مقام معظم رهبری در رأس نظام است و بهتر از من و شما مشکلات و راهکارها را می‌داند ولی امروز زمان تضعیف قوا نیست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان و قوای سه‌گانه، گفت: رهبری فرمودند جنگ اقتصادی امروز همراه با جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی و روانی توسط مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود آغازشده و تمام قوای خود را به کار گرفته اند تا نگذارند ۴۰ سالگی انقلاب برسد.

مغیثی گفت: امروز وظیفه ما مقاومت است چراکه دشمن درصدد خسته کردن و ناامید کردن مردم و تشدید بدبینی‌ها است.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری به مسئولین دستور دادند بین مردم باشید، گفت: اگر مردم ببینند مسئولین دلسوزانه عمل می‌کنند یقیناً مردم دلسوزتر به انقلاب هستند و اگر ببینند مسئولین درصحنه هستند قدردان آنان خواهند بود.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: شمر امروز ترامپ، ملک سلمان و نتانیاهو هستند، و امروز شمریان در برابر مقاومت صف‌بندی کرده‌اند و انسان‌های بی‌گناه را می‌کشند.

وی ادامه داد: فتنه داعش در منطقه از بین رفته اما بقایایی وجود دارد که آمریکا نمی‌خواهد بگذارد مقاومت؛ پیروز این جبهه باشد لذا ایران اسلامی به کمک هم پیمانانش به دنبال ریشه‌کن کردن داعش است که در هفته‌های آینده کلید می‌خورد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره منبر روحانیون در ایام محرم، گفت: در هفته اول محرم که هفته امربه‌معروف و نهی از منکر است روحانیون باید درس‌ها، عبرت‌ها و پیام‌های عاشورا را به گوش مردم برسانند و مراسم تنها عزاداری و سینه‌زنی نباشد چراکه عزاداری بامعرفت پاداش بهشت دارد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش