جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14697

️رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند:

واگذاری بناهای احداث شده در اراضی ملی نهاوند

صدای نهاوند:
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند از اجرایی شدن دستورالعمل واگذاری عرصه ساختمان های احداثی در اراضی در اختیار سازمان ملی در نهاوند خبر داد.

حسین متین در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند عنوان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل سیاست های حمایتی و شرایط و نحوه ی واگذاری عرصه ساختمان های احداثی در اراضی تصرفی ملکی یا در اختیار سازمان به استناد بند ۱۰ از قسمت «الف» ماده ۱۱ اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن که در تاریخ ۹۶/۶/۲۷ در مجمع عمومی سازمان به تصویب رسیده است، اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند اقدام به اطلاع رسانی ،تشکیل و تکمیل بیش از ۱۰۰فقره پرونده جهت اراضی فوق نموده است.

وی ادامه داد: دستورالعمل شرایط سنددار شدن واحدهای تصرف شده در شهرها و حاشیه شهرها به تمامی استان‌ها ابلاغ شده که بر اساس آن ۳ میلیون خانوار در سراسر کشور که در اراضی ملی و دولتی واحدهای مسکونی خود را ساختند تعیین تکلیف خواهند شد.

متین افزود: بر همین اساس قیمت زمین در زمین‌های فوق به قیمت تمام شده دولتی از مردم اخذ می‌شود و مازاد زمین‌ها به قیمت روز از ساکنین گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: این اداره در مورخ ۹۶/۶/۱۵ موفق به انتقال اولین سند در سطح استان همدان گردید.

متین یادآورشد: ضمنا با توجه به تمدید مهلت تشکیل پرونده ، متقاضیان شهرستان نهاوند به اداره راه و شهرسازی مراجعه وجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۲۲۲۰۶۷-۰۸۱ تماس حاصل فرمایند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش