جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14870

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با اشاره به اظهار ترامپ مبنی بر هزینه ۷ تریلیون دلاری برای نابودی اسلام در خاورمیانه گفت: آیا ایران جنگ‌افروز است یا آمریکا که چند صد کیلومتر دورتر به دنبال از بین بردن اسلام و شیعیان است؟

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های  نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت: برای پایان خصومت ورزی آمریکا علیه ایران یا ما باید دست از دین و دیانت و قران برداریم تا آن‌ها راضی شوند یا آن‌ها دست از خباثت بردارند که هردوی این‌ها محال است فلذا دشمنی آمریکا ادامه دارد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت و آرمان‌خواهی بود که باید این‌ها به نسل جدید منتقل شود.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به حمله اخیر تروریست‌ها در اهواز گفت: گروه‌های تروریستی الاحوازی یکی از تجزیه‌طلبانی هستند که امروز با مقاومت مردم در حاشیه گذاشته شدند؛ آن‌ها با این حمله‌ای که کردند نشان دادند حقیرتر از آن هستند که بتوانند در برابر مردم ایران بایستند.

وی گفت: اینکه شما «گروهک‌های تروریستی» آمدید وعده‌ای بی‌گناه را شهید کردید شجاعت نیست و جنگ تلقی نمی‌شود؛ این اقدام دشمنان و تروریست‌ها نشان از ناتوانی و حقارت آن‌ها دارد.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به نقش آمریکا و کشورهای مرتجع عربی در حمایت از این افراد و گروهک‌ها، گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره از ۴۰سال گذشته تاکنون به دنبال ایجاد تنش در ایران بودند اما نمی‌دانند مردم ایران با اقدامات شیطانی آن‌ها بیدارتر و بر آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب اسلامی پایبندتر می‌شوند.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل، گفت: با سخنرانی رئیس‌جمهور در نیویورک دنیا فهمید که ایران اسلامی به همه آنچه قوانین بین‌المللی است پایبند است و مورد تحسین قرار گرفت اما آمریکا با سخنرانی ترامپ دیوانه مورد تمسخر حاضران قرار گرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش