جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14946

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: همه مصوبات روستا گردی و محله گردی باید اجرایی شود و در این خصوص مسامحه و کم کاری از مدیران پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در نشست با معاونین- بخشداران و مدیران کمیته های روستاگردی و محله گردی شهرستان نهاوند که در سالن جلسات بخشداری خزل برگزار شد، پاسخگویی و پیگیری مطالبات به حق مردم نجیب و شریف نهاوند را از مهمترین اولویت های مدیریت اجرایی شهرستان بیان کرد.

ناصری گفت: همه سازو کارها را برای حل مشکلات روستاها و محلات بکار بسته ایم وباید در این خصوص بخشداران و مدیران اهتمام جدی داشته باشند تا به تعهداتی که دولت تدبیر و امید مشخصا” در سطح شهرستان دارد جامه عمل بپوشیم.

وی افزود: بازدید از روستاها و از نزدیک شنیدن صدای مردم و نیازسنجی مشکلات روستاها از مهمترین اولویت های فرماندار و بخشداران و همه مدیران شهرستان است و تاکید می کنم همه مصوبات باید اجرایی شود و در این خصوص مسامحه و کم کاری پذیرفتنی نیست.

فرماندارنهاوند ادامه داد:حضور در میان مردم اصیل ،شریف و نجیب شهرستان نهاوند ونفوذ در عمق روستاها فرصتی است برای فرماندار و بخشداران و مدیران تا بتوانیم از نزدیک مشکلات آنها را لمس کنیم و با جدیت بدنبال حل آنها باشیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش