جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 15290

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: ۱۳ آبان‌های تاریخ انقلاب ایران اسلامی سند محکمی بر جنایات آمریکا است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا منطقی، عقلانی و ریشه در تاریخ دارد چراکه آمریکا همیشه با ایران دشمن بوده نه از سال ۴۳ بلکه قبل‌تر از آن چراکه برای احاطه بر منابع ایران توطئه می‌کنند.

 مغیثی بابیان اینکه آمریکای امروز  آمریکای ۴۰ سال پیش نیست، تأکید کرد: مقاومت در این ۴۰ سال پیشرفت داشته است هرچند که دراین‌بین میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند، گفت: آمریکا در سال ۵۷ از ایران بیرون‌شد و امروز با تلاش جبهه مقاومت از منطقه فلذا همین مسئله موجب خشمگین شدن این شیطان بزرگ و خبیث است و اگر امروز تهدید می‌کند مطمئن باشید هیچ غلطی نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به حماسه بزرگ اربعین در عراق و جاماندگان ایران اسلامی و سایر کشورها، گفت: حماسه اربعین نماد وحدت، اقتدار و نتیجه مقاومت است امیدواریم بتوانیم از این طریق راه اباعبدالله را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام مغیثی، گفت: حمله به عزاداران اربعین در نیجریه که موجب دستگیری و شهید شدن این افراد شد نشان از ناتوانی استکبار جهانی در برابر مسلمین در صورت متحد بودن دارد.

وی بابیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، تأکید کرد: ۱۳ آبان‌های تاریخ انقلاب ایران اسلامی سند محکم بر جنایات آمریکاست.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه امروز آمریکا می‌خواهد سلسله جنایت خود در ۱۳ آبان را ادامه دهد، افزود:امسال همه مردم و اقشار مختلف باید پررنگ‌تر از پیش حضور پیدا کنند و فریاد مرگ بر آمریکا سر بدهند چراکه در برابر آمریکا راهی جز مقاومت و ایستادگی مبارزه وجود ندارد.

وی در پایان گفت: مسئله فضای مجازی برای حاکم کردن فرهنگ غربی به‌جای فرهنگ اسلامی است لذا باید خطرات این مسئله گوشزد شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش