جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 15430

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: اجازه نمی دهم برخی مدیران نهاوند در انجام کارهای مردم کوتاهی کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری عصر شنبه در بیست و سومین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرحهای شهرستان نهاوند، که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از گره‌های اقتصادی به ویژه در بحث اشتغال با مساعدت‌های نهادها و دستگاه‌های اجرایی قابل حل است..

ناصری گفت: توصیه این است که پایان هر هفته دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بانک عامل جلسه گذاشته و علل مشکل در پرداخت تسهیلات به افراد را مورد بررسی قرار دهند.

وی بیان داشت: اعتباراتی که در سر فصل های مختلف به این شهرستان اختصاص داده شد و توانستیم آن را خوب جذب کنیم، قابل تحسین است، ولی خدایی نکرده اگر به دلیل سخت گیریهای بانکی نتوانیم آنرا درست به افراد واجد شرایط ارائه دهیم و مردم نتوانند از این مزایا استفاده کنند واقعاً کوتاهی و ظلم به مردم است.

فرماندار نهاوند افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و روسای شعب بانک ها به نحوی عمل کنند که یک ریال از اعتباراتی که در قالب تسهیلات به این شهرستان اختصاص داده شده است، به استان برگشت داده نشود.

مرادناصری با بیان اینکه باید تا آنجا که می توانیم موانع پیش پای سرمایه گذاران را برطرف کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید در بخش کشاورزی و صنعت شهرستان باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش