جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1549

صدای نهاوند: حسن بهرامنیا صبح چهارشنبه پس از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری نهاوند در اولین مصاحبه رسمی خود با پایگاه خبری صدای نهاوند عنوان کرد: نهاوند دردمندترین شهر ایران است.

بهرامنیا با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که مجلس در راس همه امور است گفت: جایگاه مجلس از دو منظر داخلی و خارجی مورد توجه و اهمیت است.

وی افزود: مجلس ما باید یک مجلس قوی باشد تا هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و فرا منطقه به منصه ظهور برسد و هم منفعتش به تمام مردم کشور ایران برسد.

حسن بهرامنیا اظهار داشت: امروز خیلی خلاهای قانونی در مجلس وجود دارد و خیلی از قانون های وضع شده مجلس باید تغییر کند، که این مهم وظیفه یک مجلس قوی با نمایندگان توانمند است.

بهرامنیا در ادامه افزود: بعد داخلی مجلس شورای اسلامی به شهرستان نهاوند مربوط می شود، در اسلام آمده است اگر یک مومن و مسلمان بداند که یک توانمندی دارد که از این توانمندی می تواند به نفع مردم و احاد ملت کشور استفاده کند اگر کوتاهی کند درنزد خداوند مسئول است.

وی گفت: با توجه به نامزد شدن من در دو دوره انتخابات گذشته، توانمندی و تجربیات گذشته احساس می کنم بتوانم در تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد که مورد نظر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است سهمی داشته باشم.

حسن بهرامنیا اظهار داشت: فاصله عقب ماندگی نهاوند در تمام شاخص ها  در حال حاضر چشم گیراست و در خوشبینانه ترین حالت از سطح متوسط پایین تر است به همین علت با حضور و شرکت در این انتخابات آمده ام تا  دین و انجام تکلیف  خود را در مورد مردم شهرستان نهاوند ادا کنم.

بهرامنیا گفت: وضعیت نهاوند در حوزه های، اشتغال، بهداشت و درمان، صنعت، کارهای زیر بنای، آموزش عالی و آموزش و پرورش، شهرسازی و مبلمان شهری و سطح درآمد مردم، در سطح استان رتبه آخر را دارد.

وی افزود: من در دوره قبل نزدیک به ۴۱ هزار رای داشتم و در این دوره به احترام آرا مردم در انتخابات شرکت کردم.

حسن بهرامنیا،  نهاوند را دردمندترین شهر ایران خطاب کرد و گفت: مردم نهاوند هم که در این شهربا تمام مشکلات، کمبودها و رنج ها زندگی می کنند دردمندترین مردم کشور هستند اما به خاطر ارتقا و حفظ نظام اسلامی تحمل می کنند.

بهرامنیا در ادامه افزود: نهاوند امروز نیاز به دردمندی دارد، که برای آن نسخه بپیچد، در نهاوند همه طیف ها و جناح ها دردمند هستند و باید برای نجات نهاوند از تمام دردمندان از هر طیف، نگاه و سلیقه ای استفاده شود.

وی در پاسخ به سوال”صدای نهاوند” که وابسته به کدام جناح و یا حزب سیاسی هستید گفت: این سوال را باید از نامزدهای جدیدی که برای انتخابات ثبت نام کرده اند بپرسید من دو دوره در این انتخابات حاضر بوده ام و همه مردم می دانند،  نگاه من این است که نهاوند از سیاست زدگی خسته شده است، نهاوند به کسی نیازدارد که برای این شهر کار کند، نانی بر سر سفره مردم اضافه کند و اشتغالی براشتغال نهاوند اضافه کند این نگاه من است و هر شخصی می تواند آن را به نوعی تعبیر کند.

حسن بهرامنیا اظهار داشت: خط قرمز من همان خط قرمزی است که توسط نظام، قانون اساسی و رهبری تعیین شده است.

بهرامنیا در پایان گفت: ما نباید قالبی فکر کنیم و چتر ما باید بالای سر همه شهروندان با هر نگاهی باشد من شعار انتخاباتی نمی دهم، اما به مردم  نوید امید و شکوفایی می دهم.

telegram-channel

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش