جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16102

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان:

۸۰ درصد جمعیت روستایی نهاوند تحت پوشش خدمات شرکت ابفار است

صدای نهاوند:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد جمعیت روستایی شهرستان نهاوند تحت پوشش خدمات شرکت ابفار است.

به گزارش صدای نهاوند، سید مصطفی هاشمی عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار نهاوند، گفت: هم اکنون ۸ مجتمع آبرسانی در روستاهای گاماسیاب، دهنو علیا، کرک، چناری، شهرک، زرین باغ، محمودیه، فارسبان در حال فعالیت است که ۴۶ هزارو ۹۸۷ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده اند.

هاشمی در خصوص تاسیسات آبرسانی موجود در سطح روستاهای شهرستان نهاوند نیز عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان نهاوند شاهد ۱۰۶ حلقه چاه فعال، ۴۱ دهنه چشمه با ظرفیت ۵ میلیون متر مکعب منابع تامین آب در سال، ۳۱۰ کیلومتر توسعه خطوط انتقال آب و ۶۷۵ کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب هستیم.

وی یادآور شد: همچنین ۱۴۵ مخزن آب با ۱۸ هزارو ۳۱۵ متر مکعب ذخیره در سطح روستاهای شهرستان فعال است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی مشکلات موجود در شهرستان نهاوند، عنوان کرد: وجود معارض در اجرای خط انتقال روستای فیازمان، وجود معارض در اجرای خط انتقال مجتمع گاماسیاب وبدهی به پیمانکاران و سازندگان تجهیزات از جمله مشکلات است.

هاشمی در ادامه این نشست ضمن درخواست از فرماندار نهاوند، بر ضرورت تحت پوشش قرارگرفتن دیگر روستاها با همراهی شوراهای روستا تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۵۵ روستا از ۱۶۹ روستای شهرستان نهاوند تحت پوشش شرکت ابفار نیستند و به صورت خودگردان اداره می شوند که شرکت آب و فاضلاب روستایی حاضر است ضمن همراهی هرچه بیشتر با مشترکین، این روستاها را نیز تحت پوشش خدمات قرار دهد.

وی افزود: چنانچه بخشداران در خصوص استانداردسازی انشعابات همراهی لازم را داشته باشند، شرکت تقسیط حق انشعاب را تا حد امکان به انجام خواهد رساند.

وی همچنین بر تعیین وضعیت روستاهای غیر تحت پوشش توسط مدیر شهرستانی تاکید کرد و در خصوص انشعابات غیر خانگی نیز گفت: از آنجا که مشترکین انشعابات غیر خانگی متعهد شده اند در زمان کمبود و قطع آب حق اعتراض نداشته باشند؛ لذا ضروری است پیش از واگذاری انشعابات غیر خانگی و به ویژه انشعابات صنعتی، بخشداران نظرات خود را در خصوص آن نوع از واگذاری اعلام کنند تا واگذاری با رعایت پیوست های اجتماعی انجام شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش