جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16392

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: توزیع گوشت کاری ساده است اما چرا برخی نمی‌خواهند گوشت به‌صورت عادلانه در کشور تقسیم شود و نظام کوپن برگردد جای سئوال است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر نهاوند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال اخیر موفق بوده و ایران کشوری مستقل و آزاد بوده و توانسته دنیا را به تعجب درآورد، به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خداوند پشتیبان ملتی است که دین او را پیروی کنند و این مهم آیه قران است.

وی ادامه داد: فردای این مملکت به دست جوانان است لذا مقام معظم رهبری نیز در بیانیه اخیرشان تحت عنوان گام دوم انقلاب مخاطب اصلی خود را جوانان مؤمن و متدینی قرار داده اند که بتوانند خود را از دامان شیاطین حفظ کنند و آینده انقلاب را در دست بگیرند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اروپا نیز همچون آمریکا غیرقابل‌اعتماد است، تأکید کرد: کلید حل مشکلات کشور نگاه به توان داخلی و نیروهای جوان است و تا به امروز هرچه به دست آوردیم با بهره‌گیری از جوانان بوده است.

وی افزود: امریکا و اروپا هیچ‌گاه نخواستند ایران پیشرفتی درزمینه های مختلف داشته باشد و هرگاه پیشرفتی را احساس کردند به دنبال سنگ‌اندازی و دشمنی بودند که امروز نمونه‌های بارز آن را همگان می‌بینیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با تاکید بر پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه به جنگ روانی و تبلیغات در ماهواره و فضای مجازی که ابزارهای دشمن برای بدبین کردن مردم و نسل جوان است، گفت: امروز به‌قدری فضای اینترنت آلوده است که رئیس‌جمهور آمریکا نیز خودفریب خورده است.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه مسائل فضای مجازی خطر عمده امروز جامعه ماست کمااینکه اکثر پرونده‌های اختلافات خانوادگی و طلاق ریشه در فضای مجازی، شبکه‌های ضد دین و انقلاب دارد، گفت: اگر جوانان را درنیابیم ممکن است از بین بروند لذا باید فضای مجازی کنترل شود.

سلاحی که می‌تواند انقلاب را از بین ببرد همان کیبورد و فضای مجازی است

وی اظهار کرد: امروز سلاحی که می‌تواند انقلاب را از بین ببرد همان کیبورد و فضای مجازی است که در اختیار اعضای منافقین است و یک خبر بد را ده ها و صدها بار بازنشر می‌کنند اما خبر امیدبخش را سانسور می‌کنند.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه اگر رهبری می‌فرمایند اولویت امروز مقابله با فضای مجازی است به این معناست که باید مراقب باشیم، گفت: مردم ایران اسلامی تحت تأثیر رسانه‌ها معاند نخواهند بود و این را در ۲۲ بهمن به آن‌ها نشان دادند.

وی در ادامه بابیان اینکه مهم‌ترین عناوین بیانیه گام دوم انقلاب توجه و امید دادن به جوانان و مردم است، اظهار کرد: در این ۴۰ سال علیرغم همه مشکلات ایران اسلامی در علوم مختلف به دستاوردهایی رسیده که دنیا بابت آن‌ها به تعجب نشسته است.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امروز برخی کمبودهای موجود در بحث اقتصادی را به گردن تحریم‌ها و برخی به سبب سوء مدیریت‌ها می‌دانند، تأکید کرد: توزیع گوشت کاری ساده است اما چرا برخی نمی‌خواهند گوشت به‌صورت عادلانه در کشور تقسیم شود و نظام کوپن برگردد جای سئوال است.

وی با تأکید بر اینکه تجربه ۴۰ سال گذشته چراغ راه آینده است، گفت: ایران اسلامی در تحریم‌ها به دانش هسته‌ای، خودکفایی در صنایع دفاعی، گندم و تولیدات استراتژیک رسید.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی بابیان اینکه امروز دولت ملت برای برون‌رفت از شرایط فعلی باید احساس مسئولیت کند، گفت: همه ما و مسئولین باید به معیشت فقرای آشنا و فامیل توجه داشته باشیم تا خدمتی درراه خدا و انقلاب داشته باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش