جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1684

صدای نهاوند:

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی و هنری کشور، سه‌شنبه هشت دی ماه در سالن حجاب برگزار می‌شود.

به گزارش صدای نهاوند، 

در افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار که با حضور خانواده شهدای مسیحی و شهدای اهل سنت در مبارزه با داعش برگزار می‌شود، از  برگزیدگان بخش‌های « «نماهنگ»، «تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی»، «فیلم ما» و «نقد و مقالات سینمایی» و «پوستر فیلم» تقدیر می‌شود.

روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرده است همانند دوره قبلی، در این دوره نیز تهیه پذیرایی میهمانان جشنواره، از طرف بانوان جهادگر هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

براساس این گزارش، در این دوره قرار است با کلوچه‌های محلی بانوان پیشمرگ نهاوندی از میهمانان مراسم افتتاحیه پذیرایی شود؛ بانوان پیشمرگ نهاوندی علاوه بر تهیه و ارسال کلوچه های محلی برای رزمندگان، بدلیل خیانت‌های منافقین مواد غذایی را پیش از ارسال به جبهه‌ها تست می‌کردند تا مبادا توسط منافقین آلوده و مسموم نشده باشد و به همین خاطر هم به زنان پیشمرگ معروف شدند.

بنابرین گزارش، آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بر خلاف سال‌های گذشته و برای نخستین بار روز سه‌شنبه هشت دی ماه از ساعت ۱۸/۳۰ در سالن حجاب واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، سالن شهید بهنام محمدی(حجاب) برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش