جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16860

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف کشور گفت : کمک مردم نهاوند به مناطق سیل زده از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

سرهنگ حسن مرادیدر گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ که مناطق مختلفی دچار سیل و خسارت شدند ، مردم قدردان و خیّر نهاوند نیز پای کار آمدند و در کمک رسانی به این مناطق دریغ نکردند .

مرادی افزود : ارزش ریالی کمک های جمع آوری شده تا کنون ۱،۰۲۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان بصورت نقدی و غیر نقدی بوده که از این مقدار ۱۲۰ میلیون تومان نقدی و مابقی بصورت اجناس غیر نقد بوده است .

حسن مرادی اظهار داشت : این کمک ها در قالب ۱۰ مرحله توسط ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مناطق سیل زده ارسال شده و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین استان لرستان ۳ محموله از این مراحل به صورت مستقیم به این استان ارسال گردید.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: روز گذشته نیز محموله بزرگی توسط مسجد شهید حیدری و مسجد محمدیه جمع‌آوری و توسط ۹ دستگاه خودروی سنگین ارسال گردید .

مرادی ابراز داشت : در آینده طرح هر مسجد یک خانه اجرا خواهد شد و هر مسجد متولی ساخت یک واحد مسکونی برای سیل زدگان خسارت دیده خواهد شد تا با شروع این طرح تلاش خواهیم کرد در جبران خسارات وارده به مردم و ساخت خانه های ویران شده بهترین عملکرد را داشته باشیم .

وی در پایان با تقدیر و تشکر از ائمه جمعه و جماعات ، مسئولین و مدیران شهرستان ، هیئات امنای مساجد ، پایگاه های مقاومت بسیج و همه مردم نوع دوست نهاوند از حضور همه جانبه و تلاش آنها در جمع آوری این کمک ها قدردانی کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش