جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16873

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از افتتاح کارخانه آسفالت نهاوند با افزایش کیفیت تولید آسفالت خبر داد و گفت: کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند با تکنولوژی روز و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک، کیفیت تولید آسفالت را افزایش می‌دهد.

محمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: برای راه اندازی کارخانه آسفالت نهاوند، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

حسین پور با بیان اینکه این کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند ظرفیت تولید ۸۰ تن آسفالت در ساعت را دارد، افزود:  استفاده از دستگاه‌های پخت با تکنولوژی روز و کاملا اتوماتیک، به‌کارگیری نیروهای مجرب، دقت بالای واحد کنترل کیفی کارخانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و کنترلی آزمایشگاه خاک استان از دیگر دلایل ارتقاء کیفیت تولید آسفالت توسط این کارخانه است.

وی افزود: در شرایط فعلی مطالبه عمومی مردم و نیاز اصلی شهر نهاوند ترمیم و آسفالت خیابان ها ی این شهر است.

حسین پور گفت: بیشتر خیابان ها و معابر عمومی نهاوند، سالهای سال است که آسفالت نشده اند به همین علت در اثر بارش برف و یخبندان تخریب شده است.

شهردار نهاوند بیان کرد: با توجه به خواسته مردم نهاوند و نیاز شهر، کارخانه آسفالت نهاوند به زودی شروع به کار می‌کند و با شروع به کار این کارخانه و مساعد شدن هوا به زودی نهضت آسفالت در شهر نهاوند آغاز می‌شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش