جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16911

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: رونق تولید با برنامه ریزی و کار و تلاش و حمایت از کالای ایرانی محقق می شود.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز سیاسی-عبادی جمعه نهاوند، اظهار کرد: آمریکا وقتی می‌فهمد وابستگی ما به فروش نفت است مطمئناً از آن به‌عنوان یک ابزار استفاده می‌کند و هرروز به نحوی از تحریم سخن به میان می‌آورد.

مغیثی گفت: باید وابستگی را از بین بریم چون اگر وابسته باشیم نمیتوانیم پیشرفت کنیم و این فرموده امام خمینی (ره) است که باید وابسته به خارج نباشیم.

وی بابیان اینکه رونق تولیدی با برنامه‌ریزی، کار، تلاش و حمایت از کالای داخلی محقق می‌شود، گفت: امروز وظیفه دولت‌مردان برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن اعتبار، جلوگیری از ورود کالای خارجی که مشابه آن در کشور وجود دارد را بگیرند و مردم هم با نخریدن کالای خارجی به رونق تولید کمک کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی با اشاره به اینکه در کشور ۳۶۰۰ دستگاه اجرایی با بیش از ۳ میلیون نفر کارمند مشغول به کار هستند، گفت: بزرگ‌ترین مصرف‌کننده کشور دولت و کارمندان هستند لذا باید بحث حمایت از کالای داخلی را در دستور کار قرار دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه دوم با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب در خصوص برخی مسائل باب شده در صداوسیما، اظهار کرد: اگر بنا باشد فرهنگ قران و اهل‌بیت را ترویج دهیم باید به همه تعلیم داده شود که کار، تلاش و فعالیت در دین ما عبادت است و زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و غیره است.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: امروز رسانه ملی در بخش‌های رادیو و تلویزیون باید کار و تلاش را تبلیغ کنند اما متأسفانه برخی شرکت‌ها مسائلی را تبلیغ کنند که بوی قمار و غیره می‌دهد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش