جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16933

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مدیران کل استان همدان در جهت معرفی ظرفیت‌های شهرستان نهاوند برای ایجاد توسعه پایدار وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: با توجه به پیگیری امور شهرستان در بخش‌های مختلف، مشکلات دسته‌بندی شده و به همراه مدیر شهرستانی یک روز در هفته با مدیران کل استانی مسائل از نزدیک مطرح می‌شود که خوشبختانه تاکنون در مواردی مساعدت‌هایی به عمل آمده است.

ناصری در ادامه بر معرفی ظرفیت‌های شهرستان برای ایجاد توسعه پایدار تاکید کرد و افزود: شهرستان نهاوند در بخش‌های مختلفی از جمله امور عشایری، کشاورزی و گردشگری از توانمند‌ی‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که لازم است این ظرفیت‌ها در قالب جشنواره و یا همایش معرفی شود.

وی گفت: در این راستا برای سال ۹۸ پیشنهاداتی از جمله برگزاری همایش عشایری، جشنواره سیب و همایش گردشگری با حضور میهمانانی از سطح کشور داده شده که انتظار می‌رود مدیران شهرستانی آن را با جدیت پیگیری کرده و برای خو د در این زمینه تعهد ایجاد کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به برنامه روستا گردی گفت: در جریان دیدارهای صورت گرفته با مردم روستاها ۲۴۰ مصوبه کاری به تصویب رسید که تاکنون بسیاری از آنها اجرایی شده و تعدادی نیز در دست اقدام است.

وی افزود: از مجموع مصوبات روستاگردی تاکنون ۱۴ مصوبه در خصوص عمران و بهسازی روستایی دست نخورده باقی مانده که این درخواست‌های مردمی دسته بندی و به استانداری ارسال شده تا هزینه مورد نیاز آنها که ۲ میلیارد تومان است، تامین شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش