جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1696

صدای نهاوند: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند از کاهش آمار ازدواج و آفزایش آمار فوت در ۹ ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، بابک  بختیاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند اظهار داشت: در ۹ ماهه ابتدای امسال هزار و ۴۸۵ مورد واقعه ازدواج در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است که از این تعداد ۷۳۴ ازدواج شهری و ۷۵۱ ازدواج روستایی بوده است.

بختیاری گفت: در مدت مشابه سال قبل هزارو ۵۲۳ مورد ازدواج در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است که این آمار نشان میدهد، میانگین آمار ازدواج در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش سه و یک هم درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در ۹ ماهه نخست امسال ۳۲۵ مورد واقعه طلاق در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است که از این تعداد ۲۱۱ مورد شهری و ۱۱۴ مورد روستایی بوده است. و در ۷۲ مورد طلاق،  طول مدت ازدواجی که منجر به طلاق شده کمتر از یک سال بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند عنوان کرد: در ۹ ماهه اول امسال تعداد دو هزارو ۵۹۷ واقعه ولادت در شهرستان نهاوند ثبت شده است که از این تعداد، هزارو ۲۹۶ مورد شهری و هزارو ۳۹۱ مورد روستایی بوده است. و ۴۰ مورد هم دوقلوزایی وجود داشته است.

بابک بختیاری بابیان اینکه از مجموه دو هزارو ۵۹۷ واقعه تولد، هزارو ۳۱۴ نوزاد پسر و هزارو ۲۸۳ نوزاد دختر بوده است گفت: در بحث ولادت به صورت میانگین در هر روز،  ۹ واقعه تولد در نهاوند ثبت می شود که در بحث تولد  نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش وجود دارد.

بختیاری افزود: ۷۴۵ مورد واقعه وفات در ۹ ماهه گذشته سال جاری در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است که از این تعداد ۳۶۷ وفات شهری و ۳۷۸ وفات روستایی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار و یک دهم درصد افزایش داشته است.

وی شایع ترین علل مرگ در نهاوند را بیماری های قلبی و عروقی، سرطان ها و تومورها و کهولت سن عنوان کرد.

telegram-channel

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش