جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17455

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرست تیم کاوش معبد لائودیسه رسما اعلام کرده است، کار کاوش در منطقه دوخوهران تمام است و در این منطقه خبری از معبد لائودیسه نیست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان نهاوند گفت: ما در بحث اعتبارات و تملک ساختمان محل کاوش ۵۰۰میلیون تومان اعتبار گذاشتیم و تمام تلاش خود را برای کشف این معبد انجام دادیم ولی باستان شناس ارشد کشوری در این خصوص نظر فنی و تخصصی خود را اعلام کرد که معبدی وجود ندارد.

بهرام نیا با اشاره به این مطلب که با اعتبارات استانی نمی توان برای توسعه شهرستان اقدامی کرد و باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم، افزود:  بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبار ملی و خصوصی در سال جاری برای شهرستان نهاوند جذب شده است.

وی بیان کرد: برای سد گرین ۲۷۵ میلیارد تومان ، راه آهن ۱۷۵ میلیارد تومان ، معدن طلای عشوند ۱۷۰ میلیارد تومان ، راه های موصلاتی  ۱۰۰ میلیارد تومان ، شبکه توسعه فاضلاب  ۲۳ میلیارد تومان و اعتبارات بخش خصوصی در بحث ایجاد صنایع تبدیلی و سردخانه با اعتبار نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان ، جمعا بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و خصوصی با پیگیری های اینجانب برای شهرستان نهاوند جذب شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره این که دوران سیاسی کاری گذشته و مردم از سیاسی کاری بیزارند گفت : خوشبختانه فضای کار و همدلی در بین مسئولین شهرستان فراهم شده است که ره آورد آن منجر به رشد و توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش