جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17978

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از برگزاری هفته فرهنگی نهاوند در كرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمد حسین پور در جمع خبرنگاران نهاوند، اظهار کرد: برنامه هفته فرهنگی نهاوند در کرمانشاه فرصتی برای معرفی ظرفیت، پتانسیل‌ها، داشته‌ها و توانمندی‌های نهاوند از جمله محصولات باغی، سوغات، فرش،گردو تا تولیدات و صنایع دستی و… درقالب برنامه های فرهنگی، نمایشگاه است.

حسین پور درباره افزایش سرانه‌سبز شهر با اعلام افزایش این سرانه از ۹/۸ به ۲/۱۰گفت: سرانه‌ فضای‌سبز را افزایش داده‌ایم اما هیچ باغی جای پارک را نمی‌گیرد در طرح‌ها این نیازها دیده نشده بود بحث ترافیک و محل پارک در شهر هم همینطور است .

وی درباره افزایش روزانه خودروها و سرازیرشدن ترافیک، نداشتن فضای پارکینگ کافی در شهر و اوج ترددهای شهر نهاوند گفت: مشکل پارکینگ داریم جاهایی که حذف پارکینگ داریم اجازه گرفته‌ایم باایجاد یک حساب مختص و مشخص با همکاری استان برای واریزی و جرائم حذف پارکینگ در شهر با هدف خرید زمین و ایجاد پارکینگ طبقاتی اقدام خواهد شد .

شهردار نهاوند ادامه داد: برخی مکان‌ها را می‌توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل وحذف موانع دسترسی‌ها حل شود، تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم .

حسین‌پور گفت: ماشین‌آلات شهرداری در انبار است، می‌توانید ببینید، این خودروها به ازای طلب به شهرداری منتقل شد، برخی از خودروها کارایی و توجیه اقتصادی برای ما ندارند .

شهردار نهاوند با اعلام اینکه کارخانه آسفالت فعال است و مشکل تامین آسفالت هم رفع شده است، در باره تقویت منابع درآمدی پایدار هم از گرفتن مجوز معدن کوهی فعلا با اجازه برداشت ۵ هکتار خبرداد .

حسین‌پور درباره حفاری‌های کوچه‌های شهر درجریان اجرای پروژه فاضلاب شهری هم گفت: منتظریم حفاری‌های آب و فاضلاب به اتمام برسد و کوچه‌ها را آسفالت کنیم .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش