جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19175

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند: مجوزهایی که سلامت مردم را به خطر بیندازد ولو اینکه دستگاه دولتی صادر کرده باشد ارزش قانونی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان نهاوند گفت: بیمارستان های نهاوند پر شده اند، و متاسفانه خانه های مردم هم پر از بیماران کرونایی است.

ناصری گفت: بحران ادامه دارد، در بازدید صبح امروز از بیمارستان های نهاوند انبوه بیماران نگران کننده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه پیش‌بینی از اتمام بیماری کرونا وجود ندارد لذا کسب و کارها باید بر اساس روال جدید و تقسیم کار کمیته ها جهت مقابله با این ویروس با حفظ آیین‌نامه‌های بهداشتی انجام شود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: با تشکیل ۶ کمیته در سطح شهر نهاوند این تصمیم‌گیری‌ها با هماهنگی اداره صمت ، اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها نظرخواهی و اجرایی می شود.

مرادناصری اظهار کرد: بارها از مردم در خواست شده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم دسته جمعی (عروسی و عزا) ، ضمن مراقبت از خود و خانواده، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند. کادر درمان دچار فرسایش شده است، برای جلوگیری از افزایش میزان تلفات، از منازل خود خارج نشوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش