جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19252

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه مشارکت گسترده خیّرین در امر مدرسه سازی(طرح آجر به آجر)، دو تفاهم نامه احداث مدارس خیّرساز در بخش خزل نهاوند به امضاء رسید.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: احداث دو مدرسه در شهر فیروزان و روستای زرینی از توابه بخش خزل نهاوند با برآورد اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام می شود.

شهبازی در ادامه افزود: توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی را نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این جامعه دانست.

 وی با اشاره به ساخت ۵ مدرسه در روستاهای نهاوند از محل اعتبارات بنیاد برکت، گفت: تاکنون ۲ مدرسه از ۵ مدرسه در روستای «ده حیدر» و «کهریز سلیم» افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۳ مدرسه دیگر مربوط به روستاهای «وراینه»، «سهران» و «جهان‌آباد» هستند که در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند بیشترین بافت فرسوده را در بین مدارس استان همدان دارد، گفت: با توجه به این مهم امروز ضرورت بهسازی، نوسازی و احداث فضاهای آموزشی استاندارد در شهرستان نهاوند بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش