جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1997

صدای نهاوند:

از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون در شهرستان نهاوند ، اتفاقات مثبتی روی‌داده است، دولت‌های مختلف همراه با مسئولان و نمایندگان سابق تلاش کرده‌اند تا شهرستان توسعه و پیشرفت لازم را داشته باشد اما به اعتقاد اکثر نخبگان، کارشناسان و مردم هنوز  پتانسیل‌ها و ظرفیت های بسیار بالای در  شهرستان نهاوند وجود دارد  که به نحو مطلوب و شایسته از همه آنها استفاده‌ نشده است.

به گزارش صدای نهاوند، نگاه ویژه مردم نهاوند، به بحث تولید و اشتغال و دستاوردهای ماحصل از آن یعنی ایجاد شغل برای جوانان تحصیل‌کرده و آماده به کار، مهم‌ترین خواسته و مطالبه عمومی است که این روزها از گوشه کنار شنیده می‌شود و جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند، دغدغه ای که بدون استثناتمام نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم نهاوند نیز  حل آن را مهمترین محور کاری خود عنوان کرده اند.

مردم  نهاوندانتظار دارند، نماینده  پیروز در انتخابات مجلس آتی، بیش‌تر نگاه و توان خود را حول محور تولید و رونق اقتصادی متمرکز کنند. صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، لشگرجوان چندهزار نفری بیکار، مهاجرت و کوچ اجباری نیروهای متخصص به دیگر نقاط کشوری و خارج کشور، اهمیت و توجه به توسعه بخش کشاورزی و گردشگری به عنوان قطب‌های بالقوه برای ایجاد اشتغال، از مهم‌ترین فرصت‌ها و چالش‌هایی هستند که نماینده آتی نهاوند می‌تواند با تکیه دادن و اهتمام به آن‌ها نقش‌آفرینی مثبتی را از خود ارایه دهد.

با توجه به تحقیقات میدانی و گزارش‌های مکرر، این موضوع کاملاً عیان و آشکار است که خو‌استه‌ی عمومی مردم، ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی از سوی نماینده منتخب در مجلس دهم شورای اسلامی است.

به همین دلیل شرایط امروز شهرستان نهاوند ایجاب می‌کند که فردی با دیدگاه و اندیشه‌ای جدید درصحنه انتخابات حضور پیدا کند و باعث دمیدن هوای تازه در این شهرستان باشد. رأی به معنی اندیشه است. و مردم، خواهان اندیشه و نگرشی نو برای توسعه شهرستان نهاوند هستند.

در این میان این بار باید هوشیار تر باشیم چرا که  همیشه یک چیز در حساس ترین، مهم تریم و تاثیر گذارترین برهه ای که می تواند سرنوشت نهاوند را رقم بزند فراموش می شود و آن چیزی نیست جز اجرای عدالت، آرامش و آسایش مردم در مسیر رشد و توسعه شهرستان در بخش های مختلف که قربانی بازی‌های سیاسی می شود.

فعلا به همین مقدار بسنده می کنیم و یادآوری می کنیم زیر بنای توسعه و پیشرفت یک مملکت مردم آن مملکت هستند .باید برای رشد و توسعه و حل مشکلات دیدگاه و نوع نگرش  مردم تغییر کند چون نوع نگرش و دید مردم یک مملکت زمینه ساز توسعه و پیشرفت آن مملکت خواهد شد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش