جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21057

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند در بازدید از پروژه احداث سردخانه 4 هزارتنی روستای دردانه بخش خزل؛ گفت: کشاورزی نهاوند یکی از بسترهای مهم و سودآور برای سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،ضرغام احمدوند در بازدید از پروژه احداث سردخانه ۴ هزارتنی و واحد گلخانه‌ای روستای دردانه از توابع بخش خزل که با حضور معاون عمرانی، بخشدار خزل و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است.

احمدوند گفت: ورود بخش خصوصی برای تحقق این امر مهم یکی از ضروریات است که دولت دراین‌خصوص با درنظرگرفتن سیاست‌های تشویقی برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خوبی نیز تدوین و در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه کشاورزی نهاوند یکی از بسترهای مهم و سودآور برای سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: حرکت به سمت کشاورزی نوین با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و ارتباط با دانشگاه می‌تواند بستر توسعه شهرستان را بیش‌ازپیش فراهم کند.

فرماندار نهاوند، تاکید کرد: صنایع تبدیلی و وابسته به کشاورزی در نهاوند یک از مطالبات و دغدغه‌های اصلی کشاورزان از گذشته بوده لذا باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز این مشکل را رفع کنیم.

ضرغام احمدوند افزود: بحران آب در دنیا یکی از موارد مهم است که همه ما باید برای صرفه‌جویی و استفاده بهینه در استفاده از منابع تلاش کنیم که کشت‌های گلخانه‌ای ۸۰ تا ۹۰ درصد مصرف آب را کاهش می‌دهد لذا باید به این سمت حرکت کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش