جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2173

صدای نهاوند:

معاون فرماندار نهاوند گفت: در آستانه برگزاری دو انتخاب سرنوشت ساز و مهم بجای دعوت به مشارکت حداکثری نباید با دروغ پردازی کاری کرد که فضای انتخابات ملتهب و متاثر از مسائل غیر واقعی شود.

به گزارش صدای نهاوند،  رضا سلامتی روز پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی نهاوند افزود: اگر فضای انتخابات به هم بخورد اعتماد مردم هم بهم می خورد و در نتیجه حضور حداکثری مد نظر مردم با مشکل روبرو می شود .
وی گفت: اینکه گفته می شود یکی از بخشداران شهرستان در جلسه ای گفته های جانبدارانه ای را در زمینه انتخابات بیان کرده اند خلاف واقع می باشد زیرا با پیگیریهایی که به عمل آمده کسی تا نون نتوانسته به طور مستند این ادعا را اثبات نماید .
وی با بیان اینکه دولت به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم است افزود: همه تلاش دولت برای برگزاری انتخاباتی سالم و در چارچوب قانون است لذا همه باید در زمینه رعایت اخلاق ، صداقت در کارها کوشش نمایند تا دولت بتواند به هدف خود در این زمینه دست یابد.
رئیس ستاد انتخابات نهاوند با بیان اینکه در انتخابات بی طرفانه و در چارچوب قانون حرکت خواهیم کرد افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته برابر با مراحل مختلف انتخابات مصمم هستیم که امنیت لازم را برای حضور حداکثری مردم فراهم ساخته و در کمال بی طرفی و اجرای قانون از رای آنها صیانت به عمل آوریم.
وی گفت: در برگزاری انتخابات هیچکدام از مسئولان و نهادها حق ندارند که از امکانات اداری بجز برای برگزاری انتخابات شهرستان بر له یا علیه کاندیدایی استفاده نمایند و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد .
وی با اشاره به نزدیکی ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر خاطره رهایی ملت ایران از چنگال استعمارگران را در اذهان مردم زنده می کند لذا باید با محوریت مردم این جشنها خیلی با شکوه برگزار شده و تحت تاثیر انتخابات قرار نگیرد .
وی همچنین گفت: مسئولان و برگزار کنندگان جشنها نیز باید دقت داشته باشند که کسی از فرصت جشنهای دهه فجر برای تبلیغات کاندیدایی خاص استفاده نکند.
وی برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم را در شرایط کنونی بسیار مهم خواند و گفت: با توجه به موضوعات منطقه ای که از سوی کشورهای مرتجع رخ داده بحث انتخابات اهمیت زیادی دارد و همه باید به این اهمیت توجه جدی داشته باشند.
معاون فرماندار نهاوند افزود: یکی دیگر از مواردی که باعث اهمیت انتخابات شده بحث موفقیت آمیز اجرای برجام است که با تدبیر دولت و راهنمائیهای مقام معظم رهبری صورت گرفت و زمینه نشاط جامعه و شادی مردم شد لذا باید شرایطی را فراهم سازیم که این شور و نشاط به حضور حداکثری مردم بینجامد.
سلامتی در پایان اظهار امیدواری کرد که با فراهم آمدن شرایط لازم برای حضور حداکثری و برگزاری رقابتی سالم و آزاد با شرکت سلایق مختلف در چارچوب قانون بار دیگر سیاستهای خصمانه دشمن را نقش بر آب نمود.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش