جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2328

صدای نهاوند:

امروز هشتم بهمن است و تنها ۲۹ روز باقی مانده به زمان برگزاری مهمترین آزمون سیاسی سال ۹۴ یعنی برگزاری انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی.

به همین علت این روزها اخبار و خبرهای زیادی از  فعالیت های نامزدهای انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند در سطح جامعه و بین مردم شنیده می شود.

  در این گزارش شما می توانید شنیده های خبرنگاران  پایگاه خبری صدای نهاوند را از جدیدترین و داغ ترین اخبار انتخاباتی و فعالیت های نامزدهای انتخاباتی در سطح شهرستان نهاوند  را بخوانید.

-شنیده می شود همایون علی حسینی با انجام کارهای قانونی حوزه انتخابیه خود را از شهرستان اراک به نهاوند انتقال داد.همچنین محمد تقی کاویانی نیز حوزه انتخابیه خود را از شهرستان کرج به نهاوند انتقال داد.

-سه شنبه شب محمد تقی کاویانی در مراسمی  وطی  یک سخنرانی حمایت خود را از علیرضا شهبازی اعلام کرد.

-شنیده می شود علی‌اصغر زبردست استاندار سابق همدان و رئیس حال حاضر  اتاق بازرگانی استان همدان روز چهار شنبه بعد اتمام نشست خود با  فعالان اقتصادی شهرستان نهاوند با حضور در منزل مرحوم علی حسینی با محمد رضا و همایون علی حسینی دیدار داشته است.

-شنیده می شود از بین۱٫محمد (ساسان) بحیرایی۲٫ حمیدرضا بحیرایی۳٫ حسن بهرام نیا۴٫ سعید جهانیان۵٫ سید مرتضی حسینی۶٫ علی خزایی۷٫ محمد قربان دکامین۸٫ علی سلگی۹٫ عزیز الله سوری۱۰٫ علی سوری۱۱٫ حمید سیف۱۲٫ رئوف سیفی۱۳٫ زمان الله قائمی۱۴٫ فاطمه قیاسی۱۵٫ حبیب قیاسی۱۶٫ مجتبی مولوی وردنجانی۱۷٫ فاطمه هنرور۱۸٫ خداداد واحدی که در لیست اولیه هئیت نظارت مرکزی تائید صلاحیت شده اند تعدادی انصراف و تعداد دیگری هم به نفع نامزدهای دیگر کنار خواهند رفت.

-شنیده می شود دو فرماندار سابق شهرستان نهاوند به طور مستقیم و یک فرماندار سابق نهاوند به طور غیر مستقیم قرار است از یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم نهاوند حمایت کنند.

-از میان ۱۱ کاندیدای رد و یا عدم احراز شده نهاوند چهار کاندیدا همچنان به فعالیت خود در سطح شهرستان نهاوند ادامه می دهند.

-چندین نفر از نامزدهای انتخابات مجلس دهم نهاوند خود را کاندیدای مورد نظر دولت در شهرستان نهاوند اعلام کرده اند.

-تمام ۱۱ نفر کاندیدای رد و یا عدم احراز شده انتخابات مجلس نهاوند نسبت به رد صلاحیت و یا عدم احراز خود شکاست کرده اند.

-چرخش چندین مرحله ای بعضی افراد از این کاندیدا به آن کاندیدا در هفته ها و روزهای اخیر در سطح شهرستان نهاوند تابلو شده است البته این چرخش ها روز ۱۶ بهمن زیادتر هم می شود.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش