جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2435

صدای نهاوند:

در دومین روز از دهه مبارک فجر شش طرح عمرانی و یک طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال با حضور معاون عمرانی استانداری همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  این طرحها شامل افتتاح بانک انتقال خون نهاوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال که برای تامین تجهیزات مورد نیاز هزینه شده است.
این مرکز دارای پنج تخت ویژه آقایان و یک تخت ویژه خانمها می باشد که در هفته به مدت دو روز کار دریافت خون از داوطلبان را انجام می دهد.
همچنین یک طرح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که شش میلیارد ریال آن از محل آورده بخش خصوصی و مابقی نیز از محل تسهیلات صندق توسعه ملی تامین شده و برای سه نفر اشتغالزایی می کند با حضور معاون استاندار بهره برداری شد.
بهره برداری از نهر انتقال آب به طول ۴۰۰ متر با اعتبار دو هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی پنج نفر در روستای باباقاسم ، بهره برداری از نهر انتقال آب در روستای فیازمان به طول ۲۸۵ متر و ۸۳۹ میلیون ریال اعتبار با اشتغالزایی چهار نفر ، طرح آبخیزداری روستای فارسبان با حجم کار چهار هکتار و ۱۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی یک نفر که ۳۲۳ نفر از آن بهره مند می شوند، کپه کاری و عملیات ذخیره در روستای تپه علی در حجم ۱۲ هکتار و اشتغالزایی دو نفر و سرمایه ۲۸۵ میلیون ریال و مرکز پرورش ماهی قزل آلا در روستای بابارستم با حجم تولید ۲۰ تن در سال با اعتباری معادل دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی سه نفر از دیگر طرحهای مورد بهره برداری امروز شهرستان نهاوند بوده است.
در مراسم افتتاحیه طرحهای عمرانی نهاوند محمود رضا عراقی معاون استاندار همدان گفت: امروز سیاست دولت این است که بسترهای کار را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کند تا آنان بتوانند واحدهای تولیدی را فعال کنند و اشتغال را توسعه دهند .
وی با بیان اینکه کار اصلی دولت فراهم آوردن زیر ساخت های تولید است گفت: دولت یازدهم تلاشهای زیادی را برای فعال شدن بخش خصوصی انجام داده که امید است با توجه به موفقیتهای جهانی و بحث برجام در سالهای آینده شاهد بهره برداری بیشتر از واحدهای تولیدی و رونق اقتصاد باشیم.
کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش