جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2504

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب به ویژه راهپیمای ۲۲ بهمن موجب یاس و نومیدی دشمن شده و او را وادار به عقب نشینی از مواضع و شیطنتهای خود می کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان نهاوند افزود: یکی از عواملی که باعث شده که انقلاب همچنین در مسیر اولیه خود حرکت کند حضور پرشور مردم در صحنه است که این مساله نشان دهنده مردمی بودن آن است .
وی اظهار کرد: دشمن برای مبارزه با انقلاب به شیوه های مختلف بر جمهوری اسلامی فشار وارد ساخته است اما همواره با شکست روبرو شده که آخرین نمونه آنرا می توان در بحث تحریمها دید اما مردم هر گز دست از انقلاب برنداشته بلکه سال به سال حضور آنها پررنگتر شده است .
وی گفت: به طور قطع می توان گفت که ۲۲ بهمن امسال مردم حضور باشکوه تری را از خود به نمایش خواهند گذاشت و بهت و حیرت دنیا را برمی انگیزند.
وی به برکات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره نمود و اظهار کرد: امروزه کشورمان باوجود همه مشکلات به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل شده و در زمینه های دانش هسته ای، سلول های بنیادین، تسلیحات نظامی، دانش فضایی و … حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی روستاهای کشورمان در وضعیت اسف باری قرار داشتند و از امکاناتی نظیر آب، برق، بهداشت و راه های ارتباطی هیچ بهره ای نبرده بودند اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران به پیشرفت های بزرگی دست پیداکرده است.
مغیثی عنوان کرد: تمام دستاوردهای انقلاب مهم و ارزشمند هستند اما دستاوردهای معنوی آن از همه باارزش تر است و گفتمان ولایت در رأس آن قرار دارد
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات هفتم اسفند گفت: انتخابات پرشور هفتم اسفند ماه صحنه پرشور حضور مردم در پای صندقهای رای می شود و مردم بار دیگر ثابت خواهند کرد که هیچ عاملی نمی تواند آنانرا از صحنه انقلاب دور سازد.
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را بر هم زننده محاسبات دشمن عنوان کرد و افزود: مردم با حضور آگاهانه و انتخاب نمایندگان مورد نظر خود اقتدار ایران اسلامی ار نشان داده و به دنیا نشان می دهند که مردم در برابر سرنوشت کشورشان بی تفاوت نیستند .
وی با بیان که در انتخابات لازم است اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها رعایت شود اضافه کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید در دوران تبلیغات اخلاق انتخابات را رعایت کنند و به این نکته توجه کنند که پس از انتخابات رقابت باید جای خود را به رفاقت بدهد و همه با همدلی دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود
وی گفت: شورای نگهبان بر اساس قانون به صلاحیتها رسیدگی کرده است لذا نباید این نهاد را زیر سوال برد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش