جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2626

صدای نهاوند:

استاندار همدان با بیان این مطلب که  به افرادی رای بدهید که به دنبال کارهای کوچک،اولتیماتوم، جناح بندی و این برود آن بیاید،  نباشد افزود: نمایندگانی برای مجلس انتخاب کنید که به دنبال جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال باشند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  محمد ناصر نیکبخت عصر چهارشنبه در جمع مردم شهر فیروزان نهاوند در مسجد جامع این شهر افزود: با همه اوصاف حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات برای نظام بسیار مهم است و نتیجه آن هر چه باشد به رای مردم برمی گردد و انتخاب آنها برای ما محترم است.
نیکبخت اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به گشایشهای که در زمینه روابط اقتصادی بوجود آمده لازم است باید دنبال توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار برای رونق اشتغال بود زیرا یکی از مشکلات استان و شهرستان نهاوند کمبود سرمایه گذار است.
وی گفت: دولت طبق قانون نمی تواند وارد سرمایه گذاری شود بلکه می بایست زمینه سرمایه گذاری را فراهم سازد، لذا باید بخش خصوصی را در این زمینه ترغیب نمود تا برای رونق تولید و اشتغال وارد میدان شود.
وی با بیان اینکه ما در این زمینه تلاشهایی را انجام داده ایم گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند طی دو سال گذشته بدون نماینده بوده است لذا هر سرمایه گذاری که به استان وارد شده آنرا به سمت نهاوند هدایت کرده ایم که در این زمینه چندین طرح بزرگ مانند طرح دولومیت و بتون گازی از این طریق در شهرستان در حال اجرا می باشد.
وی اظهار کرد: با هدف خدمت و توجه به رشد و توسعه نهاوند امروز نیز ۴۸۰ میلیارد ریال طرح در این شهرستان افتتاح شد.
* وحدت رمز توسعه
وی وحدت را رمز توسعه منطقه عنوان نمود و گفت: برای توسعه شهرستان نباید به دنبال بزرگ کردن اختلافات و تخریب باشیم بلکه کاری کنیم که این شهرستان تاریخی شاهد اشتغال جوانان و رفع مشکل بیکاری باشد .
استاندار همدان با بیان نقش حضور مردم و وحدت آنان در پیروزهای بدست آمده افزود: در طول دوران انقلاب همیشه مردم با هم متحد بودند و این اتحاد باعث پیروزی انقلاب و رمز ماندگاری آن تاکنون بوده است.
وی گفت: اگر پشتیبانی مردم و حمایت همه جانبه آنان از انقلاب نبود امروز ما در مقابل دشمن مشکل داشتیم و آنان برای انقلاب دردسر ایجاد می کردند.
وی حمایتهای مردم از مذاکرات هسته ای را عامل تاثیرگذار در پیروزی برجام ذکر کرد و افزود: اگر دولت در جنگ دیپلماسی با سربلندی بیرون می آید و دنیا را به پذیرش حق غنی سازی و لغو تحریمها مجبور می سازد همه اینها به برکت حمایتهای مردمی و حمایتهای ارزشمند مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده بوده است.
نیکبخت گفت: اگر امروز گزینه جنگ با ملت ایران از سوی دشمن نتیجه نمی دهد و مردم عزت دین و سرزمین خود را گرامی می دارند به برکت حضور مردم در صحنه است لذا باید قدر این مردم را دانست و به آنان افتخار کرد.
وی به اقدامات دولت برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: دولت با سیاستهای مدبرانه خود تمام توان و تلاشش را به کار بسته تا ایران هراسی را در دنیا مختومه سازد که خوشبختانه با تدبیر اندیشیده شده امروز دنیا برای سرمایه گذاری به سمت ایران آمده و ما برای سرمایه گذاری شرط می گذاریم.
وی گفت: دولت در زمینه ارتباط با دنیا به گونه ای عمل کرده که آنان متوجه شده اند رفتار با ایران باید بر اساس احترام و تکریم باشد و هر جا سخن از مذاکرات صلح است لازم است ایران در آنجا حور داشته باشد ..
استاندار همدان افزود: همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است که فردا سالروز پیروزی آنرا همه مردم با حضور در راهپیمایی جشن می گیرند.
وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: همه مردم فردا در صحنه حاضر می شوند تا به دنیا اعلام کنند این انقلاب پشتیبان دارد و مردم صاحبان اصلی آن هستند .
وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را عاملی مهم در اقتدار کشور ذکر کرد و افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای جهان مهم است همانگونه که مشارکت مردم برای آنان مهم می باشد و به دنیا این پیام را می دهد که مردم همچنان پشتیبان انقلاب خود می باشند.

کانال صدای نهاوند

IMG_3807

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش