جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2730

صدای نهاوند:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  شهرستان نهاوند گفت:بی احتیاطی راننده مینی بوس سرویس مدرسه، عامل اصلی جان باختن دانش آموز هفت ساله نهاوندی است.

فرشید کرمی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: ظهر روز شنبه ۲۴ بهمن ماه بی احتیاطی و عجله راننده مینی بوس، سرویس یکی از مدارس ابتدایی شهر نهاوند در هنگام پیاده شدن دانش آموز کلاس اول ابتدایی باعث شد وی جان خود را از دست بدهد.

کرمی گفت: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز شنبه دانش آموز هفت ساله کلاس اول ابتدایی به نام نازنین زهرا کولیوند، قصد پیاده شدن از سرویس مدرسه را داشت،  اما در حالیکه هنوز به طور کامل از خودروی مینی بوس فاصله نگرفته بود، راننده مینی بوس اقدام به حرکت می کند و باعث می شود بدنه خودرو به دانش آموز برخورد و بعد از زمین خوردن دانش آموز چرخ های عقب خودروی مینی بوس از روی سر این دانش آموز رد شود که در جا منجر به فوت این دانش آموز می شود.

وی افزود: متاسفانه بعلت بی احتیاطی و عدم دقت راننده و اطلاع نداشتن وی از این اتفاق ناگوار، چرخ های عقب مینی بوس به طور کامل از روی سر و بدن این دانش آموز عبور می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  شهرستان نهاوند در ادامه به رانندگان سرویس مدارس توصیه کرد: رانندگان در هنگام سوار و پیاده شدن دانش آموزان صبر و حوصله کنند و تا مطمئن به سوار و پیاده شدن دانش آموزان نشده اند حرکت نکنند.

فرشید کرمی افزود: حتما باید یک نفر بعنوان مراقب در سرویس مدارس برای پیاده و سوار کردن دانش آموزان وجود داشته باشد و رانندگان ظرفیت مجاز، برچسب سرویس مدارس و سایر مدارم مورد نیاز و قانونی را به همراه داشته باشند.

کرمی گفت: رانندگان در محیط های مسکونی شهری باید بیشتر دقت و توجه و احتیاط داشته باشند و سرعت مطمئنه و قانونی را رعایت کنند.کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش