جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2758

صدای نهاوند:

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند  گفت: ۱۳ نفر از پرستاران اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌های شهرستان نهاوند  به مناسبت روز پرستار تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جلال الدین امیری  در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان نهاوند در کانون شهید باهنر با اشاره به اینکه، پنجم جمادی الاول و ۲۵ بهمن ماه مصادف است با میلاد سرتاسر برکت حضرت زینب (س) که روز پرستار نامیده شده است افزود: پرستارن عزیز استان در راستای نیل به اهداف نظام سلامت در نهایت اخلاص و ایثار مشغول هستند و با زحمات شبانه روزی، مراقبت های پرستاری را به مردم عزیز استان ارائه می دهند.

امیری گفت: نیروهای پرستاری از مهمترین گروه های موثر در ارتقای خدمات سلامت هستند و شغل پرستاری بعلت ماهیت مواجه آن با درد ها و رنج مردم و سختی های خاصی که دارد و نقش حیاتی و زندگی بخش که ایفا می کند بی شک از چنان اجر و پاداشی نزد خداوند ، برخودار که زبان از توصیف آن قاصر است.

وی با بیان اینکه شغل پرستاری به دلیل استرس‌زا بودن  یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است، عنوان کرد: توجه به برطرف شدن مشکلات آن‌ها امری بسیار ضروری است.

در پایان این مراسم از ۱۳ پرستار نمونه شهرستان نهاوند به نامهای زینب احمدوند، زهرا رجبی، سمیه بیات، پروین بحیرایی، مهدی سیفی، شهریار شهبازی، طهماسب سوری، مریم خزایی، زهره رنجبر، زهره شهبازی، فاطمه قیاسی، سکینه مالمیر و شهاب مرادی با لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل و قدردانی شد.

کانال صدای نهاوند

IMG_3910

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش