جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2799

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند بابیان اینکه ایجاد فضایی مناسب برای حضور پرشور مردم وظیفه‌ای همگانی است، گفت: اصل بی‌طرفی توسط هیئت نظارت و اجرایی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: امروز مشکلات ایران اسلامی با حمایت و راهنمایی‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری در حال رفع شدن است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با مضمون دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی گفت: همراهی این دو ید قدرتمند در کنار مقام معظم رهبری موجب دستاوردهایی گران‌بها و ارزشمند در مذاکرات و صحنه‌های سیاسی کشور می‌شود.

وی با اظهار به اینکه هیچ کشوری وجود ندارد که دارای مشکلات نباشد، گفت: مردم ایران اسلامی نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز مسائل و مشکلات اقتصادی، دفاعی و امنیتی زیادی را تحمل کرده و در مقابل آن‌ها ایستادگی کرده‌اند و امروز منجر به صلابت و قدرتمند بودن ایران اسلامی در جهان است.

وی افزود: این عزت و قدرت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌های همه دولت‌ها و راهنمایی‌ها و همراهی مردم بوده و مفتخریم که در حال حاضر بسیاری از قطعنامه‌ها و تحریم‌های علیه ایران اسلامی لغو و کنار گذاشته‌شده است.

وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی راهبرد برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی است، گفت: ایجاد شرکت‌های تولیدی، افزایش صادرات اقلام باکیفیت، حمایت از تولیدات داخلی و واردنکردن کالاهایی که در کشور تولید می‌شود از مهم‌ترین راهبردهای این طرح جامع و همه‌جانبه است.

کریم حمیدوند گفت: در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد دو انتخابات مهم و تأثیرگذار در سرنوشت کشوریم که باید مردم همچنان که از گذشته تا به امروز گوش به فرمان ولی‌فقیه زمان خود بوده اند امروز نیز به اطاعت از این بزرگوار ابتدا در حضور حداکثری سپس در انتخابی فرد اصلح و شایسته مشارکت کند.

حمیدوند اظهار داشت: هیچ‌یک از ادارات و نهادهای دولتی حق دخالت و حمایت از کاندیداهای انتخاباتی را با بهره‌گیری از وسایل و امکانات دولتی ندارند و در صورت مشاهده طبق ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه ایجاد فضایی مناسب برای حضور پرشور مردم وظیفه‌ای همگانی است، گفت: اصل بی‌طرفی توسط هیئت نظارت و اجرایی در دستور کار است.

وی با تقدیر از کاندیداهای انتخاباتی و بیان اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تخریب کاندیدها از سوی یکدیگر گزارش نشده از آنان خواست برای اهداف متعالی حضورداشته باشند و در حفظ آرامش جامعه و همدلی مردم گام بردارند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش