جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2867

صدای نهاوند:

حسن بهرامنیا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهاوند گفت: من برای معاملات کثیف سیاسی نیامده ام، من برای ایجاد وحدت و برادری آمده ام.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرامنیا عصر روز دوشنبه در اجتماع طرفداران پرشور خود در مقابل ستاد مرکزی واقع در خیابان ابوذر گفت: فردای بعد انتخابات که نتیجه آن مشخص شد رقابت ها تمام می شود و همه مردم شهرستان نهاوند با هم برادر و همدل هستیم.

بهرامنیا اظهار داشت: عرصه انتخابات یک رقابت  سالم انتخاباتی است اما باید مواظب باشیم اخلاق، ارزشها و دوستی ها فدای مطامع سیاسی و سیاست بازی ها نشود.

وی ادامه داد: نهاوند در سال های گذشته از سیاست بازی و سیاست زدگی ضربه های فراوانی خورده است و فرصت های توسعه و پیشرفت را در حوزه های مختلف از دست داده است با این وضعیت تنها راه نجات نهاوند انتخاب یک نماینده قدرتمند با توان و مدیریت قوی همراه با رای بالای مردم است.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان نهاوند ادامه داد: نهاوند امروز نیاز به دردمندی دارد، که برای آن نسخه بپیچد، در نهاوند همه طیف ها و جناح ها دردمند هستند و باید برای نجات نهاوند از تمام دردمندان از هر طیف، نگاه و سلیقه ای استفاده شود.

حسن بهرامنیا به اشاره به رتبه اول آمار بیکاری جوانان شهرستان نهاوند در سطح استان همدان اظهار داشت: توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند در یک دوره چهار ساله جواب نمی دهد اما قصد دارم با برنامه های کوتاه مدت وضعیت اشتغال و بیکاری نهاوند را ساماندهی کنم.

بهرامنیا افزود: ما در نهاوند شهری و روستایی نداریم و هدف تمام مرد توسعه شهرستان و رفع مشکلات و گرفتاری ها است به همین علت باید عینک خوشبینی بزنیم و همه با هم برای ایجاد وحدت و برادری در سطح شهرستان نهاوند تلاش کنیم.

کانال صدای نهاوند

photo_2016-02-23_02-45-24 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش