جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2882

صدای نهاوند:

در حالی که کمتر از ۷۰ ساعت دیگر به برگزاری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نهاوند زمان باقی مانده است، با انصراف دو کاندیدای دیگر، تعداد نامزدهای باقی مانده  انتخابات مجلس نهاوند تا این لحظه به ۱۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند از ستاد انتخابات شهرستان نهاوند، محمد تقی کاویانی و رئوف سیفی با ارائه انصراف کتبی، از حضور در عرصه انتخابات مجلس خارج شدند، بدین ترتیب تا این لحظه ۱۶ نفر در میدان رقابت باقی مانده اند که اسامی آنها به شرح ذیل است:

۰۰۱

اما  طبق شنیده های خبرنگار صدای نهاوند در ۴۸ ساعت آینده اتفاقات دیگری در راه است که نتیجه آنها کاهش تعداد کاندیدای های انتخابات مجلس نهاوند و تغییر در سبد آرا یک نامزد انتخابات خواهد بود.

انتخابات شهرستان نهاوند در شرایطی سه قطبی شده است که هر سهکاندیدای مطرح انتخابات در سه بخش خزل، گیان، زرین دشت و بخش مرکزی  و روستاهای بالای دست نهاوند دارای سبد آرا هستند. اما در بخش خزل و گیان سبد  آرا یکی از کاندیداهای مجلس در حال پیش افتادن از سایر رقبا است.

معادلات انتخابات در سطح شهر نهاوند که بیش از ۵۰ هزار رای دارد، ساده تر شده است و هر کدام از کاندیدا های انتخابات مجلس بتوانند رای خاموش و رای های شهر نهاوند را به سبد آرا خود اضافه کنند، شانس بیشتری برای ورود به ساختمان بهارستان دارند.

کاندیداهای انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند عصر امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه قرار است برگ های نهایی،  برد خود را رو می کنند،  که یکی از آنها برگزاری همایش و راهپیمایی های خیابانی است، در این هیاهو و هیجانات خیابانی عده ای ساکت و پنهان فقط اخبار را رصد می کنند و خیلی آرام و بدون اینکه دیده شوند آرا خود را به کاندیدای مورد نظر خواهند داد.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش