جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3086

صدای نهاوند:

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه نهاوند دست نیازم را به سوی همه مردم نهاوندبا هر گرایشی دراز می کنم افزود: من آمده ام تا چتری ایجاد کنم به وسعت جغرافیای سیاسی و طبیعی شهرستان نهاوند تا تمام مردم نهاوند زیر این چتر قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرامنیا روز جمعه در جمع نمازگزاران نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: همه ما باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه باشیم، چون ما هر چه داریم به برکت انقلاب و ولایت است.

بهرامنیا گفت: کشتی انقلاب در اقیانوس پر تلاطمی در حرکت است و ناخدای این کشتی ولایت فقیه است، در سایه همین ولایت بود که اقتدار، عزت و قدرت کشور و ملت ایران به دشمنان قسم خورده انقلاب تحمیل شد، و دشمنان و استکبار جهانی فهمیدند باید نگاه خود را به ایران عوض کنند و در تمام معادلات جهانی و بین المللی نقش مفید و تاثیر گذار ایران را بپذیرند.

انتخابات هفت اسفند عرصه های اقتدار و وحدت ملت ایران بود

وی افزود: انتخابات هفت اسفند یکی دیگر از عرصه های اقتدار و وحدت ملت ایران بود که علی رغم کارشکنی و تبلیغات منفی دشمنان برای عدم مشارکت مردم در این انتخابات، بازهم ملت ایران با حضور پرشور و حداکثری خود سیلی محکمی بر صورت دشمنان انقلاب زدند و برگ زرین دیگری به کتابچه افتخارات انقلاب و کشور ایران افزودند.

مردم به گفتمان ارزشها و گفتمان عدالت محوری رای دادند

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم نهاوند در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز، حماسه خلق کردند و من بعنوان برگزیده مردم از همه احاد مردم تشکر و قدردانی می کنم، که به یک گفتمان رای دادند، گفتمان ارزشها، گفتمان عدالت محوری و گفتمان مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم که مورد قبول همه مردم شهرستان نهاوند است.

حسن بهرامنیا ادامه داد: گفتمان منتخب مردم، گفتمان شایسته سالاری و وحدت است، گفتمان یکپارچگی و اتحاد، و من از همین تریبون نماز جمعه نهاوند، از همه کسانی که بستر مشارکت و حضور مردم را در انتخابات فراهم کردند، اهم از نامزدهای انتخابات با هر نگاهی، هوارادان کاندیداها، نخبگان، علما، روحانیون، ائمه جمعه، دانشمندان، دانشجویان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، رسانه های شنیداری، تصویری و مجازی که موجب شدند اول مردم با شناخت انتخاب کنند و دوم در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنند تشکر و قدردانی می کنم.

بهرامنیا با تقدیر و تشکر از شهرداری ها که بستر تبلیغات مناسب و پاکسازی شهرهای مختلف بعد از زمان تبلیغات را انجام دادند گفت: از همه هواداران ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مختلف که اخلاق انتخاباتی را رعایت کردند خصوصا ستاد انتخاباتی این حقیر که به گفته مسئولان مربوطه و مردم اخلاق انتخاباتی را در تمام مراحل انتخابات رعایت کردند قدردانی و تشکر می کنم.

وی با قدردانی از زحمات عوامل اجرایی، شورای تامین، هیات نظارت و بازرسی انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اظهار داشت: در مقام مقایسه با سنوات گذشته اینبار مسئولان مختلف برگزاری انتخابات امتیاز بالاتری کسب کردند که با استفاده از خرد ورزی این انتخابات را عاقلانه و با برنامه مدیریت کردند.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات گذشته،حیاط خلوت های در وقت های به خصوصی از روز برای بعضی از نابسامانی ها و آشتفه بازارهای وجود داشت، اما اینبار حقیقتا از این نابسامانی ها و آشتفه بازارها خبری نبود و مسئولان خوب ورود پیدا کردند.

از همه مردم با هر نگاه و سلیقه ای که پای صندوق های رای حاضر شدند تشکر می کنم

حسن بهرامنیا در ادامه بیان داشت: من از همه مردم با هر نگاه و سلیقه ای که پای صندوق های رای حاضر شدند، چه آنهایی که به من اعتماد کردند و چه آنهایی که به من اعتماد نکردند، تشکر و قدردانی می کنم، و اعلام می کنم من نماینده همه مردم شهرستان نهاوند هستم.

بهرامنیا افزود: من روز اول حضورم در این عرصه اعلام کردم، من آمده ام چتری ایجاد کنم به وسعت جغرافیای سیاسی وطبیعی شهرستان نهاوند، تا همه مردم  برای ساختن شهرستان نهاوند زیر این چتر قرار بگیرند، لازمه ساختن شهرستان هم ایجاد وحدت، همدلی و هم نوایی است.

وی یکی از اصول اساسی، بنیادی و یکی از مهمترین شعارهای انتخاباتی خود را اصل وحدت، همدلی و وفاق در بین مردم شهرستان نهاوند عنوان کرد و افزود: قرار است با استفاده از هوش اجتماعی مردم و مشارکت همه جانبه مردم در راستای توسعه و پیشرفت نهاوند حرکت کنیم.

یکی از اصول اساسی، بنیادی و یکی از مهمترین شعارهای انتخاباتی من وحدت و برادری است

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه عزیزان و شهروندان با هر نگاه و سلیقه که قصد ساختن شهرستان نهاوند را دارند به نمایندگی از مردم نهاوند دست نیاز به سو و سمت آنها دراز می کنم، از نامزدهای مختلف که سرمایه های اجتماعی شهرستان هستند، از نمایندگان ادوار گذشته نهاوند دعوت می کنم تا طرح و برنامه های خود را برای توسعه و نجات نهاوند در اختیار من بگذارند و یا بعنوان مشاور در کنار نماینده مردم قرار بگیرند تا شهر مظلوم نهاوند را در حد توان از این وضعیت نجات دهیم.

حسن بهرامنیا اظهار داشت: بنده با روحیه خدمتگزاری وارد این عرصه انتخابات شدم، به همین جهت دست نیاز خود را به سوی تمام سرمایه داران داخلی نهاوند و خارج از شهر نهاوند دراز می کنم، دستشان را می بوسم تا برای اشتغالزایی جوانان و افزون نانی بر سر سفره خانواده ای وارد میدان شوند.

وی از تامین امنیت برای جذب سرمایه گذران بخش خصوصی، از بین بردن بروکراسی اداری، تعامل با مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری برای توسعه و پیشرفت نهاوند نام برد و اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم تا فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان کاهش پیدا کند.

در سایه همدلی و وحدت می توان نهاوند را از این بن بست خارج نمود

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: از تمام خبرگزاری ها، رسانه ها و پایگاه های خبری تقاضا دارم این خبر را به مردم نهاوند اطلاع رسانی کنند که هر کس در شهرستان نهاوند نظر و طرحی برای توسعه و پیشرفت دارد چه مکتوب و چه حضوری در اختیار من قرار دهند و من دست نیازم را به سمت تمام مردم دراز می کنم.چون بر این باورم فقط در سایه همدلی و وحدت می توان نهاوند را از این بن بست خارج نمود.

حسن بهرامنیا گفت: مردم خدمتگزار می خواهند، مردم ارباب ما هستند، ما نباید با مردم مانند دیپلمات ها رفتار کنیم، اگر برای این مردم هم کاری نتوانیم انجام دهیم اما  اگر، با صداقت، همدلی و احترام با آنها رفتار کنیم،  مطمئن باشید این مردم مهر تایید بر مسئولان شهرستان می زنند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش