جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3098

صدای نهاوند:

در اولین روز از هفته منابع طبیعی با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از آموزشیاران نهضت سواد آموزی نهاوند ۱۷۶ اصله نهال سرو خمره ای به یاد ۱۷۶ شهید سواد آموزی سراسر کشور در محل دبیرستان شبانه روزی پژوهش نهاوند غرس شد.

به گزارش صدای نهاوند، در این مراسم امام جمعه نهاوند گفت: امروز دو عامل باعث توسعه کشوذهاست که یکی منابع طبیعی و دیگری منابع انسانی است که اگر هر کدام از اینها نباشد آن عامل دیگربا مشکل روبرو خواهد شد .
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: طبق آیات قرآن فساد کنندگان روی زیمن کسانی هستند که این دو منبع را از بین می برند و لذا در صورتی که کسی اقدام به از بین بردن آنه نماید مفسد فی الرض می باشد.
وی افزود: به خاطر اهمیت این موضوع کاشت نهال در سطح جامعه می بایست به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود و همه ی ما به این امر توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی گفت: کاشت هر اصله درخت احیاء حیات است و بستر حیات را فضای سبز فراهم می کند و در دین مبین اسلام نیز به کاشت درخت بسیار سفارش شده است.
امام جمعه نهاوند حفظ محیط زیست و توجه به منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: حفظ منابع طبیعی وظیفه ای همگانی بوده و تنها متوجه دولت و مسئولان نیست و همه افراد جامعه باید به عنوان یک فرهنگ به این مساله نگاه نمایند .
در حال حاضر در نهاوند بیش از ۹۰ هزار هکتار مرتع و منابع طبیعی وجود دارد که ۲۲ هزار و ۵۰۰ هکتار آنها جنگلهای طبیعی و دست کاشت می باشند.
این شهرستان به واسطه وجود ارتفاعات مناسب و همچنین بارشهای جوی خوب از پوشش گیاهی خوبی در سطح استان برخوردار می باشد .

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش