جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3117

صدای نهاوند:

شرکت سیمان نهاوند در هفدهمین همایش صنعت سبز به عنوان واحد برتر معرفی شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، در این همایش که روز دوشنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و خانم ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، حسین اکبری مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند در راستای پیروی این شرکت از خط مشی کیفیت، ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست تندیس سیمین و لوح تقدیر صنعت سبز کشور در سال ۹۳ را دریافت کرد.

 سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در این مراسم با بیان اینکه امسال شاهد تغییرات بسیار جدی و مهمی در این همایش هستیم، افزود: تا سال ۹۳ لوح‌های تقدیر صنعت سبز که به واحدهای صنعتی و خدماتی کم‌آلاینده اهدا می‌شد تنها در داخل کشور کاربرد داشت و هیچ مؤسسه بین‌المللی این فرآیند را تایید نمی‌کرد، اما از سال گذشته هماهنگی‌هایی را با سازمان توسعه صنعت سازمان ملل انجام داده‌ایم تا تاییدیه‌های لازم را به صنایع سبز بدهند.

متصدی گفت: شاخص‌های اصلی انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، مدیریت پسماند، خود‌اظهاری و پایش،‌ هوای پاک، عدم آلایندگی و تجهیز سیستم‌های نشان‌دهنده آلایندگی می­باشد.

در این همایش، شرکت سیمان نهاوند به دلیل فعالیتهای تاثیر گذار در تولید محصول سبز که منجر به بهبود کیفیت هوا در شهرستان نهاوند و ارتقای سطح سلامت شهروندان شده، مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از لوح اهدایی به شرکت سیمان نهاوند آمده است: عرصه توسعه، بالندگی و سعادت نسلهای آینده مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های مادی، طبیعی و معنوی این سرزمین می دانند و با گام های ارزنده‌ای که در راستای حفاظت محیط زیست برداشته اند این ودیعه را سالم و پاک به نسل‌های بعدی تحویل می دهند.

کانال صدای نهاوند

صنعت سبز ۹۳

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش