جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3566

صدای نهاوند:

شهرستان نهاوند نگین انگشتری غرب کشور با تاریخ هفت هزار ساله، به شهر سراب های زلال و شهر اولین های ایران شهرت یافته است، یکی از شهرستانهای مهم تاریخی غرب کشور و استان همدان به شمار می آید که نظریه‌های مختلفی از پیشینه تاریخی این منطقه باستانی در تاریخ باقی مانده است.دیدنی های و شنیدنی های این شهر تاریخی و جغرافیای آنقدر زیاد است که باید نقشه ای تهیه کرد و راهی ناگفته های معبد لاودئیسه شد.

برخی از مورخان نهاوند را محل پهلو گرفتن کشتی نوح می‌دانند و به استناد تحقیقات باستان‌شناسان در تپه گیان نهاوند، از پنج هزار سال پیش از میلاد مسیح تا هزاره اول قبل از میلاد قومی در این منطقه زندگی می کرده که تمدنی شبیه تمدن بین النهرین داشته و بعدها به دست اقوام دیگر از بین رفته اند.

شهرستان نهاوند  با قدمتی هفت هزار ساله و با بیش از ۲۰۰ هزار جمعیت، دارای چهار بخش مرکزی، زرین دشت، گیان و خزل با ۱۶۱ روستا، از شمال به شهرستان تویسرکان، از شمال غربی به شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه، از شرق به بخش سامن در شهرستان ملایر، از جنوب به شهرستان سلسله و دلفان در استان لرستان و از غرب به شهرستان کرمانشاه محدود می‌شود.

البته همیشه راه ساده تری وجود دارد، شما می توانید از اپلیکیشن شهر نهاوند بر روی تلفن های همراه خود استفاده کنید، این اپلیکیشن توسط آقایان، احسان بابایی، میثم بابایی و فرهاد جهانیان طراحی شده است، این برنامه کاربردی شما را با تاریخچه شهر نهاوند آشنا می کند، با نقشه نهاوند راه را نشانتان می دهد، با تصاویر زیبای نهاوند هوش از سر می رباید.

با دانلود اپلیکیشن نهاوند،نقشه کامل نهاوند را خواهید دید واز تاریخچه پر رمز و راز هفت هزار ساله، سراب های خروشان، مکان های تاریخی، سوغات های منحصر به فرد، رسانه ها و پایگاه های خبری برتر، تپه پر از تاریخ و تمدن گیان و….آشنا می شوید.

همچنین می توانید اپلیکیشن نهاوند را از برنامه بازار دانلود و نصب کنید.

برای دانلود  و نصب اپلیکیشن فارسی نهاوند اینجا کلیک کنید.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش