جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3898

صدای نهاوند:

فرماندار ومعاون فرماندار به همراه رئیس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس اداره ورزش و جوانان صبح روز چهارشنبه به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر از کارخانه لبنیات نیکونام (محصولات تولیدی همسایه)نهاوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در جمع کارکنان و پرسنل کارخانه لبنیات نیکو نام اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنی جدی گرفتن اشتغال جوانان، توجه به کیفیت و کمیت تولید داخل و ارتباط و همکاری با کشورهای دیگر باید باشد.

کریم حمیدوند بیان داشت: کارخانه لبنیات نیکونام توانایی مصرف روزانه ۱۵۰ تن شیرخام برای تولید محصولات لبنی را دارد اما متاسفانه با یک ششم تولید اسمی کار می کند که علت آن اشباع محصول تولیدی در بازار داخلی است.

حمیدوند افزود: یکی از راه های حل این مشکل ایجاد روابط خارجی با کشورهای مختلف و صادر نمودن محصولات لبنی است که باعث می شود سرمایه گذار با کل ظرفیت کارخانه کار کند و از تمام ظرفیت دستگاههای نصب شده استفاده کند تا ضمن صادر کردن محصولات زمینه اشتغال حداقل ۳۰۰ نفر را فراهم کند.

وی ادامه داد: اگر قرار است چرخ تولید، صادرات و واردات مملکت بچرخد باید با سایر کشورهای مختلف خارجی ارتباط داشته باشم.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: با افراد و مسئولانی که در خدمت به مردم کوتاهی و مانع سرمایه گذاری بخش خصوصی می شوند با شدت برخورد می شودو همه مدیران دستگاه های اجرایی باید حمایت و پشتیبانی از کارفرما و تولید را در دستور کار قرار داشته باشند.

کریم حمیدوند در پایان ضمن حمایت قاطع از بخش خصوصی و سرمایه گذار در جهت حل مشکلات اشتغال جوانان گفت: برای مغازه ها و واحدهای که بدون پروانه و مجوز اقدام به تولید و فروش محصولات لبنی می کنند مقررات و نظارت قانونی اعمال می شود.

IMG_5001

IMG_5004

IMG_5005

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش