جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3958

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: معلمان نقش مهمی در جامعه دارند که از جمله آموختن علوم مختلف به نسل آینده است اما مهمترین رسالت او تربیت کودکان و نوجوانان و جلوگیری از انحراف آنان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت مقام معلم نهاوند افزود: آنچه که امروز معلمان انجام می دهند بسیار پر ارزش است زیرا آنان در ساخت آینده کشور با تربیت انسانهایی متخصص و متعهد نقش مهمی را ایفا می کنند .
وی با اشاره به ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: استاد مطهری دنبال مادیات و مقام نبود بلکه عمر گرانمایه خود را صرف گسترش معارف اسلامی نمود و توانست با روشنگری جلوی بسیاری از انحرافات عقیدتی را بگیرد.
وی با بیان اینکه معلمان میتوانند سعادت و یا شقاومت دانش آموزان را رقم بزنند اضافه کرد: معلمان با توجه به اینکه از نقش الگویی برخوردار هستند لذا می توانند در سعادت و شقاوت یک فرد تاثیر بگذارند.
وی گفت: اگر بخواهیم فردی را هدایت کنیم و دوران خدمت خوبی را سپری نمائیم باید در تربیت دینی بچه ها بکوشیم تا ما نیز از ثواب هدایت آنان برخوردار گردیم .
امام جمعه نهاوند در ادامه افزود: معلمان برای تاثیر گذاری بیشتر در بچه ها ابتدا بایستی خود را ترکیه نموده تا دانش آموزان نیز با الگو قرار دادن آنها به راه درست کشیده شوند .
وی داشتن نظم در کارها را رمز موفقیت و رسیدن انسان به کمال ذکر کرد و افزود: شهید مطهری در برنامه زندگی خود دارای نظم بودند و با خدا ارتباط داشتند لذا معلمان نیز اگر می خواهند افراد موفقی باشند باید رفتارشان نیز مانند شهید مطهری باشد .
وی نماز را مهمترین عامل تربیتی ذکر کرد و گفت: نماز باعث می شود که انسان در زندگی از نظم برحوردار باشد و در مقابل وسوسه های شیاطین ایستادگی داشته باشد ، لذا معلمان نیز باید ضمن تشویق دانش آموزان به خواندن نماز لازم است در مدرسه نماز جماعت را در کنار دانش آموزان باشند تا آنان نیز با باور بیشتری به سمت نماز بروند.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش